آرایشگران برتر جهان

آشنایی با آرایشگران برتر جهان – سم ویلا

سم ویلا – یکی از آرایشگران برتر جهان – سفیر هنری جهانی ردکن و بنیانگذار برند سم ویلا با بیش از ۴۰ سال فعالیت در صنعت زیبایی، در طول حرفه خود عناوین بسیاری را جمع آوری کرده است. او سفیر جهانی هنری Redken است.

آرایشگران برتر جهان
معرفی آرایشگران برتر جهان

سم ویلا به عنوان یکی از آرایشگران برتر جهان شرکت شخصی اش با نام SamVillaHair را تأسیس کرده است، او یک معلم مسافرتی در جهان است و در همه جا چیزی جز الهام، رهبر و نماد نیست. او تقریباً ۳۰۰ روز در سال را به سفر در سراسر کشورش می رود و در سطح بین المللی به تدریس هنر خود می پردازد و این به عنوان یکی از آرایشگران برتر جهان یکی از ملاک های مهم است.

سم به عنوان یکی از آرایشگران برتر جهان در زمینه آموزش و تدریس بسیار راحت است چه در یک کلاس چه روی صحنه. شعار او این است که تمرین کند، تمرین کند، تمرین کند تا زمانی که او مهارت لازم را به دست بیاورد و بتواند موفقیت خود را به اشتراک بگذارد و امروز او این موفقیت را با همه به اشتراک می گذارد.

این اشتیاق، دانش و طرز تفکر متفاوت سم است که حرفه خود را در آنچه امروز قرار دارد کسب کرده است و او را به عنوان یکی از آرایشگران برتر جهان معرفی کرده است.

سم ویلا (یکی از آرایشگران برتر جهان ):

آینده برای شماست. The future is yours

” این واضح بود. من می دانستم که کجا می خواهم بروم و می خواهم چه کاری را انجام دهم ، و آن این بود که یک هنرمند باشم ، اما مهمتر از همه ، معلم بودن.”                              سم ویلا – از آرایشگران برتر جهان

 

این امر نشان می دهد که تدریس همیشه در خون سم ویلا (یکی از آرایشگران برتر جهان ) بوده است.

 “من نمی توانم به شما بگویم فرمول موفقیت چیست، اما من به شما می گویم که فرمول شکست سعی دارد همه را راضی کند. من نمی خواهم همه را راضی کنم ، اما من به قلبم ایمان دارم که دارم  چیزی که برای صنعت مناسب است را انجام می دهم و می خواهم به کار خود ادامه دهم. ” 

 

سم ویلا

هدف من هرگز موفقیت نبوده است.

من همیشه می خواهم ارزش را به صنعت اضافه کنم.”

همه این کارها با تصمیم وی برای ترک تحصیل دانشگاه آغاز شد.سم ویلا در زمان شام با پدر و مادرش نشست و گفت می خواهم به مدرسه زیبایی بروم.

پس از چند هفته اول تحصیل در مدرسه زیبایی در آمریکا، سَم شروع به فکر کردن کرد که تصمیم اشتباهی گرفته است.  دستان او از نوع ورزشی و زُمخت بود و او در تلاش بود تا با بقیه کلاس ، خود را هماهنگ کند.

پدر سم، یکی از آرایشگران برتر جهان که در یک آرایشگاه کار می کرد، تصمیم گرفت تا سَم را به اولین نمایش  مو Show  خود ببرد تا دوباره اشتیاق او را به سمت این هنر بکشاند.

پدرش این را می دانست که این کار یک شور و شوق کاملاً جدید در سَم ایجاد می کند.سم می گوید همه چیز برای او زمانی شکل گرفت که پدرش او را برای دیدن نمایش مو Sassoon در سال ۱۹۷۶ به همراه خود برد.

سم ویلا (از آرایشگران برتر جهان ): همیشه هدف من مربی بودن بود،من در هر ورزشی که تصور می کردم بازی میکردم.من مربی والیبال ، کشتی ، فوتبال بودم.

بنابراین مهارت های تدریس در من بود. وقتی sassoon  را تماشا کردم، چیزهای زیادی یاد گرفتم و شروع کردم به فکر کردن “من واقعاً می خواهم آرایشگر مو شوم.” زیرا این کار(کوتاه کردن مو) خیلی فنی بود.

پس از مدتی، در یک تلاش و تصمیم ارزشمند ، سم به عنوان یکی از آرایشگران برتر جهان توانست با شجاعت سالن زیبایی خود را بفروشد و به نیویورک برود تا با شرکت RedKen  رِدکِن همکاری کند.

رابطه سم با ردکن موفقیت او را شکل داد.  ردکن محصولات خود را به او داد تا بتوانند با تمرکز روی سم ، به او یاد دهند که چگونه باید تدریس کند.  سم ویلا می گوید  ردکن واقعاً با این روش،در آموزش زیبایی انقلابی ایجاد کرده است.

سم ویلا عاشق ردکن بود ، اما او همچنین می دانست که  برای مرحله بعدی آماده است و توانست  با کمک تیم ردکن خط ابزار خود را ایجاد کند ، بنابراین نام تجاری Sam villa  متولد شد.

نام تجاری سم ویلا به دلیل همکاری با ردکن به سرعت رشد کرد ، اما دلیل اصلی مشهور شدن او به خاطر این بود که مردم به راحتی به سمت خود سم جذب می شدند.

پس از چهل سال فعالیت سَم ویلا (از آرایشگران برتر جهان )، لسلی مارینو ، مدیر کل Redken ، در یک مهمانی به سم گفت.  “چهل سال همکاری با شما شگفت انگیز است و Redken بسیار مفتخر است که شما را در تیم خود قرار داده است.”

آرایشگران برتر جهان 

دریافت مشاوره موفقیت کسب و کار در سالن زیبایی

 

اسرار موفقیت از نظر سم ویلا یکی از آرایشگران برتر جهان

۱- علاوه بر داشتن مهارتهای شغلی، مالی و ارتباطی حرفه ای دو عامل زیر نیز تاثیر گذار هستند.

  • ظاهر حرفه ای
  • منطقه کاری حرفه ای

۲- در نمایشگاه های حرفه ای شرکت کنید.

با جدیدترین روش ها و محصولات آشنا شوید! سم به عنوان یکی از آرایشگران برتر جهان همیشه در نمایشگاههای تخصصی زیبایی حضور داشته است.

۳- شبکه سازی کنید. Networking

حتی در دنیای رسانه های اجتماعی ما ، ثابت شده است که شبکه سازی ، اعتبار مشاغل را بیش از ۵۰ درصد بهبود می بخشد!

شبکه سازی توسط علائق مشترک و تمایل به کمک به یکدیگر هدایت می شود.  ارتباطاتی که  از طریق شبکه سازی ایجاد می شوند دارای روابط طولانی و ماندگار هستند که وفاداری را به وجود می آورد. افزایش قدرت شبکه سازی همچنین شانس رشد تعداد مشتری را چندین برابر می کند.

توصیه سم ویلا به عنوان یکی از آرایشگران برتر جهان را در شبکه سازی جدی بگیرید.

۴- کارت تخفیف سفارشی تهیه کنید.

یا یک برچسب را روی کارت ویزیت شخصی خود با تخفیف قرار دهید. این کارتها را به پیشخدمت‌های محلی، پرسنل، مربیان شخصی و غیره تحویل دهید.

وقتی کارت را می دهید، به شخصی که آن را تحویل داده اید، یادآور شوید تا نام خود را در پشت آن بنویسد. به شخص اطلاع دهید که وقتی کسی را ارجاع می دهد، برای  آنها و مراجعه به آنها هر دو تخفیف قائل می شوید!

پیشنهاد می کنیم این مطلب را هم مطالعه نمایید  آموزش اینستاگرام آرایشگران

۵- تمامی پرسنل شما باید به عنوان یک تیم با یکدیگر همکاری کنند.

سم به عنوان یکی از آرایشگران برتر جهان به کار تیمی بسیار اعتقاد دارد.

۶- باید از دید مشتری به سرویس ها و خدمات خود نگاه کنید

این سوال را بپرسید که آیا از خدمات و سرویس شما، راضی بوده اند؟ برای اینکه یک آرایشگر موفق باشید ، باید مطمئن شوید در محیطی هستید که به شما الهام می بخشد، آموزش می دهد، با مشتری همدلی می کند و با آنها تجربه های مشتری برتر را خلق می کند.

۷- نمونه کارهای خود را ارتقا دهید.

داشتن آلبوم نمونه کارها این امکان را برای شما فراهم می کند که مهارت های خود را در هر لحظه به اشتراک بگذارید و اعتبار شغلی خود را بدست آورید.  این منجر به راز صنعت  industry secret می شود : با همکاری با سایر هنرمندان ، نمونه کارخود را بسازید!

هر هنرمند مهارت های خود را به عنوان  نسخه های تصاویری ارائه می دهد.  این امر باعث می شود هزینه های بالای مربوط به عکس ها حذف شود و شبکه ای از افراد ایجاد شود که بتواند شما را در آن محیط معرفی کند و برعکس.

آرایشگران برتر جهان

۸- اجتماعی شدن!

سم ویلا به عنوان یکی از آرایشگران برتر جهان می گوید: شبکه های اجتماعی به ما این توانایی را می دهند که خودمان را بدون هیچ هزینه ای به میلیون ها نفر نمایش داده و به بازار عرضه کنیم!  قدرت رسانه های اجتماعی از هر زمان دیگری قوی تر است و با نرخ رشد پیش بینی شده ، رعایت این سیستم عامل ها، باعث افزایش آگاهی از برند شما می شود.

هر پلتفرم برای اهداف بازاریابی مختلفی ارزشمند است و این بدان معنی است که درگیر شدن در همه آنها، اعتبار بیشتری به برند شما می بخشد. این کاری است که برترین آرایشگران دنیا آنرا انجام می دهند.

Facebook

Instagram

YouTube

Pinterest

اینستاگرام Instagram

اینستاگرام الهام بخش و دارای ایده های جدید است ، محصولات و خدماتی را نشان می دهد که معتبر هستند. این پلتفرم شما را با شبکه ای از افراد همفکر متصل می کند و دستیابی به مخاطبان هدف شما را آسان می کند.

فیس بوک Facebook

مکانی عالی برای بررسی خانواده و دوستان نزدیک.  اگر مشتری  به دنبال یک نمونه کار یا مدل جدید است ، در صورت نیاز، داشتن فیس بوک ، ارزش زیادی را ارائه می دهد.

هرچه تعداد افراد بیشتری به شما برسد ، بهتر است!  همه در فیس بوک یا در اینستاگرام و … نیستند ، بنابراین توانایی شما در جذب افراد با استفاده از هر بستر رسانه اجتماعی می باشد.

پینترست Pinterest

Pinterest به گونه ای طراحی شده است که مردم را به مجموعه ای از علائق مشابه متصل کند.  این شبکه، برای مشتریانی که به دنبال الهام گرفتن هستند کانال خوبی است.

Pinterest طیف گسترده ای از عکسهای الهام بخش را در یک صفحه نشان می دهد.

به مشتریان خود اجازه دهید قبل از مراجعه به سالن در این شبکه ، “board” ایجاد کرده و آن را با شما به اشتراک بگذارند.  این یک ابزار بسیار با ارزش برای شروع فرآیند مشاوره است.

یوتیوب YouTube

یک بازار رو به رشد وجود دارد که مصرف کنندگان در جستجوی فیلم های “چگونه” how to هستند.برای ایجاد وفاداری مشتری و ایجاد روابط عالی ، برای مشتری خود محتوای سفارشی ایجاد کنید.

YouTube همچنین به افزایش اعتبار برند شما و جذب افراد با نفوذ در صنعت زیبایی کمک می کند.

۹- حرفه ای باشید.

سم به عنوان یکی از آرایشگران برتر جهان می گوید: عامل اصلی پرورش حرفه ای چیزی است که شما را از دیگران متمایز می کند: خدمات تخصصی و حرفه ای برای مشتری.

اگر به دلایلی در ارائه خدمات به مشتری دیر کردید از او عذر خواهی کنید! این کار باعث میشود روابط طولانی مدت وبا احترام ایجاد شود.

۱۰- یادداشت کنید.

نام های همسر مشتری و فرزندان او را یادداشت کنید.  یک رویداد یا یک لحظه خاص را در این مورد به یاد داشته باشید.  در بازدید بعدی خود حتما این یادداشت ها را ارائه کنید.  این امر به مشتریان امکان می دهد احساس ویژه کنند و روابط خود را با شما بیشتر کنند.

۱۱- ارسال کارت تشکر!

یک یادداشت دست نویس، تغییر دهنده بازی برای یک مشتری جدید خواهد بود و با این کار یادآوری می کنید که مشتری وفادار شما می داند که از آنها قدردانی می شود.

۱۲- در ابزارهای مناسب سرمایه گذاری کنید.

سرمایه گذاری در ابزارهای حرفه ای باعث افزایش اعتماد به نفس و کمک به کسب موقعیت مناسب می شوند.

سم به عنوان یکی از آرایشگران برتر جهان اعتقاد دارد که ابزارهای دارای ارگونومی مهمترین سرمایه گذاری شما می توانند باشند. این ابزارها مجموعه مهارتهای شما را ارتقا می بخشند و از صدماتی که به عنوان آرایشگر مستعد آن هستید جلوگیری می کنند.

با کم کردن هزینه این ابزارها، فقط چند جلسه طول می کشد تا بازگشت سرمایه شما بیشتر شود و با کیفیت خدمات خود و سرعتی که بلافاصله احساس خواهید کرد ، دیگر پشیمان نخواهید شد! سرمایه گذاری در ابزارهای حرفه ای ، سرمایه گذاری در بدن ما است.

برای درک کامل مسئولیت هایی که در قبال داشتن سالن زیبایی حرفه ای انجام می شود ، حتماً کلاس های تجاری سازی را شرکت کرده و با صاحبان مشاغل صحبت کنید.

۱۳- فروتن باشید:

ممکن است در آکادمی های حرفه ای یا در سالن های زیبایی بزرگ شده باشید یا در سالن های بزرگ کار کنید ، اما اجازه ندهید این مسئله شما را از پرسیدن هرچه بیشتر سؤال منع کند.

یکی از مواردی که پدرم به من گفت این است که: شما باید فروتن باشید.  این یکی از مهمترین موارد است.  هرگز اجازه ندهید که نفس شما بزرگ شود ، زیرا اگر این کار را انجام دهید، این هنگامی است که شما شروع به سرازیری می کنید. ”

۱۴- در برابر خطاها باز باشید.

سم به عنوان یکی از آرایشگران برتر جهان میگوید: از اشتباه کردن نترسید. توانایی ریسک کردن داشته باشید.هرچه تجربه شما بیشتر شود، آرایشگر بهتری خواهید بود.

۱۵- رویکرد منحصر به فرد خود را توسعه دهید.

۱۶- خود را رها کنید.

من اکنون بیش از حد نگران نیستم که مردم از من خوششان بیاید ،ابتدا من این نگرانی را داشتم.  اما حالا ، من بیشتر نگران آنچه در درون من است هستم که

پیشنهاد می کنیم این مطلب را هم مطالعه نمایید  تأثير لوگو سالن زیبایی زنانه در جذب مشتری

آیا من معتبر هستم؟ آیا من صادق و راستگو هستم؟  این برای من مهم است.

۱۷ پیشنهاد بی نظیر خود را پیدا کنید.

سم به عنوان یکی از آرایشگران برتر جهان اعتقاد دارد که شما باید پیشنهاد بسیار خوبی برای مشتریان خود داشته باشید.

۱۸- مشتریان محلی وفادار بسازید.

۱۹- صبوری

حرف اصلی من این است:

صبور باشید، خودتان را رها نکنید یا شک نکنید. غلبه بر موانع ما را به یک آرایشگر عالی و یک عضو تیم ارزشمند تبدیل می کند.

۲۰- روی خودتان سرمایه گذاری کنید.

بعداً بدن شما از شما سپاسگزار خواهد شد.

در اوایل کار خود از درد مچ دست، گردن و شانه جلوگیری کنید تا بتوانید کاری طولانی تر از آنچه دوست دارید انجام دهید. بدن ما با ارزش ترین ابزار موجود در شغل ما است. از اقدامات احتیاطی مناسب، وضعیت صحیح و ابزارهایی برای جلوگیری از صدمات شغلی استفاده کنید.

۲۱- سر راست باشید.

سم ویلا (یکی از برترین آرایشگران حهان ) می گوید: ” اکنون همه چیز در مورد آموزش است.  و برای آموزش، باید سر راست باشید.”

 

“همیشه به مخاطبان خود بگویید که دقیقاً چه کاری انجام می دهید، چگونه این کار را انجام می دهید و چرا این کار را انجام می دهید.”

۲۲- همیشه چیزی برای کشف و یادگیری وجود دارد.

سم معتقد است که همیشه چیزهای خوب برای کسانی که منتظر هستند می آید.  اگرچه سَم مهارت های خود را روی صحنه به نمایش گذاشته بود ، اما او راه سختی را برای رسیدن به آنجا را طی کرد.

به عنوان یک معلم و مربی ، سم به عنوان یکی از آرایشگران برتر جهان معتقد است که ارتباطات بیشتر از هر چیزی مهم است. او می گوید که ارتباطات باعث ایجاد ثروت می شود و چگونگی برقراری ارتباط ، در ساخت نام تجاری شما بسیار مهم است.

 

همانطور که سم می گوید : خداوند  دو گوش و یک دهان به انسان داد.  به عنوان یک آرایشگر ، شما باید قبل از ارائه نظرات یا توصیه های خود ، آن دو گوش را به خوبی استفاده کرده و به مشتری های خود گوش دهید.

۲۳- همیشه چیزی یاد بگیرید.

سم هنوز هم هر روز یاد می گیرد ، آموزش هرگز متوقف نمی شود که به نظر سم این مهمترین مسئله در مورد آموزش است.

 

سم ویلا (یکی از آرایشگران برتر جهان ):

تمرین، تمرین، تمرین.  با آن خلاقیت به وجود خواهد آمد … با آن سرعت می آید.

برای اینکه یک مربی باشید باید به عنوان یک دانش آموز راه خود را ادامه دهید.

معرفی آرایشگران برتر جهان

سم به عنوان یکی از آرایشگران برتر جهان می گوید: “من هرگز از یادگیری متوقف نمی شوم. من همیشه در حال تحقیق هستم ، همیشه به سالن های نمایش Show مو می روم و همیشه سعی می کنم اطلاعات بیشتری کسب کنم.”

یکی از پیام های دیگر من در اینجا برای آرایشگرها این است که در پشت کامپیوتر گرفتار نشوید. خود را به نمایش بگذارید و به کارگاه های آموزشی بروید، زیرا در آنجا واقعاً به شما آموزش داده می شود. چرا؟

زیرا در کارگاه های آموزشی، شما می توانید با پرسیدن سؤالها مشارکت کنید یا می توانید شبکه سازی کنید و با افراد مختلف ملاقات کنید.

۲۴- دانش خود را به دیگران بدهید.

فقط به این دلیل که عنوان “مربی و معلم ” ندارید، به این معنی نیست که نباید دانش خود را به اشتراک بگذارید.  برای ارسال فیلم های آموزشی، نکات و ترفندها از رسانه های اجتماعی استفاده کنید.

سم به عنوان یکی از آرایشگران برتر جهان می گوید “اگر اشتیاق وهدف مناسبی دارید ، باید دانش و هنر خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.”  ایجاد این شخصیت در اینستاگرام ، یوتیوب یا فیس بوک می تواند یک قدم در این حرفه به عنوان یک مربی باشد.

 اگر چیزی را به کسی بدهید و به آنها کمک کنید تا رشد کنند،

من به شما تضمین می کنم،شما  نیرویی در زندگی خواهید یافت

و این امر به شما برای زندگی بهتر کمک می کند.

مأموریت سم همیشه ساده و سر راست بوده است: به اشتراک گذاشتن هنرش با دیگران و پیشرفت صنعت زیبایی در این راه .  او می گوید ، “به اشتراک گذاری بزرگترین هدیه ای است که می توانیم به یکدیگر کمک کنیم تا به رشد و شکوفایی یکدیگر کمک کنیم و همه ما باید به آن بپردازیم.”

من واقعاً انتخاب کرده ام که در صنعت زیبایی معلم شوم. میراث من این است که من به عنوان یک معلم شناخته می شوم و این چیزی است که همیشه احساس می کنم مناسب آن هستم.

من به عنوان یک معلم، هرگز نباید از یادگیری دست بکشم. بنابراین من دائماً تحقیق می کنم ، تحقیق می کنم ، تحقیق می کنم.  من ادعا نمی کنم که یک مخترع باشم اما آنچه ادعا می کنم مربی آرایشگری است.

من مربی و آرایشگر هستم.  من به آرایشگاه می روم ، موضوعی را پیدا می کنم ، آن را ریمیکس می کنم ، درک آن را آسان می کنم و سپس من پیام دهنده ای هستم که به آنجا می رود و آن را به اشتراک می گذارم.  این هدف من است.

ردکن من را که امروز هستم ساخته است.  قبل از رسیدن به ردکن ، من معلم بودم ، یا حداقل فکر می کردم معلم هستم.  وقتی به Redken رسیدم آن زمان، مردی به نام بلر سینگر که مربی و آموزگار بود ،به مردم می آموخت که چگونه تدریس کنند.

او اساساً به ما آموخت که مهم افرادی هستند که در جایگاه تماشاگران نشسته اند.این در مورد میزان اطلاعات ارائه شده نیست ، بلکه نحوه تعامل با تماشاگران است.  این واقعاً مرا به عنوان معلم از خواب بیدار کرد،اکنون تدریس ها و انجام نمایش ها بسیار تعاملی است.

آموزش تعاملی، نقطه عطف بزرگی در حرفه من بود

و آن را Redken به من معرفی کرد.

۲۵- مخاطبان خود را بشناسید.

سم  به عنوان یکی از آرایشگران برتر جهان می گوید برای اینکه یک مربی خوب باشید باید مخاطبان خود را بشناسید و سپس روش برقراری ارتباط با آنها را تغییر دهید تا در حد امکان کارآمد باشید.

سم ویلا در سال ۲۰۱۷ با دریافت جایزه Lifetime Achievement از PBA  آمریکای شمالی مورد تقدیر قرار گرفت و به عنوان مربی نمادین از او تجلیل شد.

 

جهت مشاهده کلیپ معرفی سم ویلا – یکی از آرایشگران برتر جهان –

با زیرنویس فارسی، روی تصویر زیر کلیک کنید.

جمعه  30 دی ماه

آخرین دوره ها در دنیای تحول آرایشگران
پیشنهاد می کنیم حتما مطالعه کنید

چرا باید از مشاوره راه اندازی سالن زیبایی استفاده کنیم؟ مشاوره راه...

کم هزینه ترین رشته آرایشگری چیست؟ راهنمای انتخاب کم هزینه ترین لاین...

لوازم و تجهیزات متعددی وجود دارد که برای راه اندازی یک آرایشگاه...

قبل از آموزش آرایشگری نکات مهمی وجود دارد که باید آنها را...

دیده شدن کار و خدمات در موفقیت سالن های زیبایی اهمیت زیادی...

نکته‌های مشاوره سالن‌های زیبایی و اهمیت دانستن این نکات نکته‌های مشاوره سالن‌های...

اولین نکته مهم در موفقیت سالن‌های زیبایی : فقط به جایگاه اول بودن...

برندسازی سالن‌های زیبایی، عامل موفقیت شماست اگر می خواهید نسبت به سالن‌های...

مدیریت مؤثر یک آرایشگاه عروس موضوع مهمی است که تمام سالن داران...

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سیمین آشوری

البته از بنده بهتر خیلی زیادن، ولی با در نظر گرفتن مشکلاتی که در زندگی داشتم ، از خودم راضییم، و تجربیات اساتیدسرلوحه زندگی و کارم قرار میدم

زهره مقدم

به نظر من با تلاش وپشتکار انسان به تمام اهدافش میرسد باید اقدام کرد تا به موفقیت رسید با تفکر وبرنامه ریزی و مثبت اندیشی

Call Now Button