کم هزینه ترین رشته آرایشگری

کم هزینه ترین رشته آرایشگری

کم هزینه ترین رشته آرایشگری چیست؟ راهنمای انتخاب کم هزینه ترین لاین آرایشگاهی جهت شروع کسب و کار . در این پست به بررسی معایب و مزایای خدمات آرایشگری، کم هزینه ترین رشته های آرایشگاهی و راهنمایی جهت استارت کسب و کار آرایشگاهی پرداخته ایم.

آرایشگری حرفه ای است که هم در میان بانوان و هم در میان آقایان به صورت حرفه ای شناخته می شود، این حرفه دسته بندی های مختلفی دارد که در میان آنها کم هزینه ترین رشته کوتاهی مو می باشد زیرا برای انجام این کار تنها نیاز به خرید قیچی و شانه مخصوص کوتاهی است و فرد نیاز به لوازم دیگری ندارد به همین دلیل این رشته به عنوان کم هزینه ترین رشته آرایشگری شناخته شده است. همین امر باعث شده تا امروزه بسیاری از آقایان و بانوان به این رشته روی بیاورند تا بتوانند با کمترین هزینه آموزش های لازم را دریافت کرده و مدرک دوره را دریافت کنند.

پیشنهاد می کنیم این مطلب را هم مطالعه نمایید  شرایط استخدام منشی آرایشگاه و پرسنل

مزایای خدمات آرایشگری

خدمات آرایشگری چه در آرایشگری بانوان و چه در آرایشگری آقایان همواره مزیت های فراوانی به همراه خود دارد، بدانید که این حرفه بسیار شهرت و طرفدار دارد و روزانه تعداد زیادی مشتری دریافت می کنید که در سن زمینه مشخص نیاز به کمک شما دارند، البته ناگفته نماند که این حرفه به گونه ای است که شما می توانید متناسب با شرایط خود ساعت کاری و نحوه و نوع فعالیت را انتخاب نمایید تا بتوانید بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه بدهید.

کم هزینه ترین رشته آرایشگری

 

لازم به ذکر است که مزایای فراوان این حرفه سبب گشته تا روز به روز به تعداد طرفداران آن افزوده شود. از دیگر مزایای این حرفه ای توان گفت که مشتری بیشتر مصادف با تمرین بیشتر و در نتیجه اعتبار زیادی می باشد و از همه مهمتر این حرفه درآمد بالایی دارد که گاه با توجه به این نکته افراد به سراغ رشته آرایشگری می روند.

 

جهت مشاهده ویدیو های آموزشی ما در آپارات اینجا کلیک کنید.

 

معایب شغل آرایشگری

شغل آرایشگری به نوبه خود در کنار مزایای فراوان همواره معایب مختص به خودی هم دارد، از معایب این حرفه می توان به موارد زیر هم اشاره کرد:

  • در این حرفه معروف شدن و شهرت پیدا کردن برند بسیار سخت و زمان بر می باشد.
  • میزان درآمد در آن ثابت نیست و نامشخص است.
  • ساعت کار ثابت و معلومی ندارد.
  • سلامتی فرد را تحت تاثیر قرار می دهد.
  • وسایل پر هزینه ای دارد.
  • خستگی آن زیاد است.
کم هزینه ترین رشته آرایشگری
کم هزینه ترین رشته آرایشگری

همین نکات باعث شده تا افراد امروزه کمتر به سراغ این حرفه بروند چه در زمینه آرایشگری مردانه و چه در زمینه آرایشگری زنانه. پر هزینه بودن این رشته مهمترین عیب آن می باشد زیرا افراد اگر بخواهند در تمام شاخه های آن تخصص پیدا کنند باید مبالغ سنگینی را برای دریافت آموزش و همچنین هزینه های زیادی را برای تهیه لوازم و وسایل ان بپردازند به همین دلیل در این دوره استقبال از آن کاهش پیدا کرده است و افراد به سراغ مشاغل کم‌هزینه و پر درآمد می روند.

 

پیشنهاد مطالعه :

مشاوره راه اندازی سالن زیبایی

تکنیک 12 مرحله ای هدف گذاری

بیزینس کوچینگ در صنعت زیبایی

طراحی سایت آرایشگاهی

مدیریت سالن زیبایی

 

کم هزینه ترین رشته آرایشگری

همان گونه که گفتیم حرفه آرایشگری دارای رشته های مختلفی می باشد که در میان آنها رشته کوتاهی مو و همچنین شینیون به عنوان کم هزینه ترین رشته ها شناخته می شوند زیرا برای رسته کوتاهی مو تنها نیاز به یک قیچی و یک شانه مخصوص و یک آبپاش دارید و در رشته شینیون به تعداد کش مو و گیره و تافت نیاز است که اصولا هزینه کمتری باید برای تهیه آنها پرداخت کرد.

به همین دلیل است که این دو رشته کم هزینه تر از بقیه رشته های آرایشگری هستند و اصولا بیشترین طرفدار را دارند و افراد بیشتری با این دو حرفه آشنایی دارند.

 

آیا در صورت شروع فعالیت در حوزه زیبایی موفق می شویم

برخی افراد سوال پرسیده اند که آیا در صورت شروع فعالیت در حوزه زیبایی موفق می شویم، در جواب این گونه افراد باید بگوییم که موفق شدن در این رشته و مرفه به دلیل زیاد بودن رقیب بسیار سخت است اما تا ممکن نیست و شما با داشتن تلاش زیاد و تمرین و همچنین با جلب رضایت مشتریان در زمینه های مختلف این حرفه مسلما می توانید در مدت زمانی نه طولانی و نه کوتاه به موفقیت و شهرت دست پیدا کنید.

البته ناگفته نماند که منطقه فعالیت شما هم به این مورد کمک خواهد کرد اگر در محیطی قرار دارید که تعداد اندکی آرایشگری وجود دارد بهتر می توانید خود را نشان بدهید و پیشرفت بیشتری داشته باشید. تمام آرایشگران از ابتدا شهرت و اعتبار نداشته اند و به مرور زمان و با تلاش زیاد توانسته اند برند خود را شهرت بدهند و در مناطق مختلف شناخته شوند.

 

 

کم هزینه ترین رشته آرایشگری
کم هزینه ترین رشته آرایشگری دیزاین آرایشگاه کوچک
پیشنهاد می کنیم این مطلب را هم مطالعه نمایید  صفر تا 100 راه اندازی آرایشگاه کوچک

 

علت شکست آرایشگران در کسب درآمد چیست؟

  • دلایل متعددی وجود دارد که آرایشگران با وجود آنها و با توجه نکردن به آنها دچار شکست می شوند و نمی توانند کسب درآمد داشته باشند:
  • یک این که آرایشگرانی که به تازگی کسب و کار راه اندازی می کنند توقع دارند به سرعت مشهور و حرفه ای شوند.
  • در محل نامناسبی آرایشگاه را افتتاح می کنند.
  • هزینه ها را بالا دریافت می کنند.
  • به صورت تخصصی فعالیت نمی کنند و ناگفته نماند که برخی آرایشگران در زمان افتتاح افرادی را در زمینه های مختلف آرایشگری استخدام می کنند و حقوق بالایی به آنها پیشنهاد می دهند که این باعث کاهش درآمد آنها می شود.
  • نداشتن تبلیغات و مدیریت نامناسب هم می‌تواند از علت های شکست آرایشگران در کسب درآمد باشد.

 

در اینستاگرام به ما بپیوندید تا از جدید ترین رویداد های رایگان ما اطلاع پیدا کنید.

 

 

چرا باید از کمک مشاوران کسب و کار در حوزه زیبایی استفاده کنیم؟

برخی می‌گویند چرا باید هنگام راه اندازی آرایشگاه یا همان حوزه زیبایی از مشاوران کمک بگیریم، در این زمینه باید بگوییم که این حرفه در کنار آسان بودن نیاز به نکات تخصصی زیادی دارد تا بتوانید با کمک آنها به خوبی شغل را راه اندازی کرده و در مدت زمان کوتاهی پیشرفت کنید.

 

کم هزینه ترین رشته آرایشگری
نمونه سالن آرایشگاهی کوچک

 

پیشنهاد می کنیم این مطلب را هم مطالعه نمایید  کوچینگ چیست: تاریخچه کوچینگ به چه زمانی برمیگردد

 

مشاوران در این زمینه مهارت و تجربه زیادی دارند و اصولا اطلاعات مهم را در اختیار شما قرار می دهند تا بتوانید با کمک آنها کسب و کار خود را در حوزه زیبایی راه اندازی کنید، کمک گرفتم از آنها مزایای زیادی دارد که مهمترین آن نجات شما از ورشکستگی می باشد. این افراد راه های پیشرفت و ترقی و شهرت را به شما آموزش می دهند که واقعا فوق‌العاده هستند و باعث می شوند تا فرد در بهترین نقطه کسب و کار زیبایی خود را افتتاح کند و تبلیغاتی ویژه انجام بدهد.

 

شما نیز در صورت این که در شرف تاسیس کسب و کار پردرآمد سالن زیبایی هستید. برای دریافت مشاوره های لازم با ما ارتباط برقرار نمایید. جهت تماس با موسسه دنیای تحول آرایشگران و دریافت مشاوره اولیه اینجا کلیک کنید. و یا در صورت تمایل از طریق آیکن پشتیبانی آنلاین در همین صفحه اطلاعات خود را جهت تماس مشاوران ما ثبت نمایید.

 

جمعه  30 دی ماه

آخرین دوره ها در دنیای تحول آرایشگران
پیشنهاد می کنیم حتما مطالعه کنید

چرا باید از مشاوره راه اندازی سالن زیبایی استفاده کنیم؟ مشاوره راه...

کم هزینه ترین رشته آرایشگری چیست؟ راهنمای انتخاب کم هزینه ترین لاین...

لوازم و تجهیزات متعددی وجود دارد که برای راه اندازی یک آرایشگاه...

قبل از آموزش آرایشگری نکات مهمی وجود دارد که باید آنها را...

دیده شدن کار و خدمات در موفقیت سالن های زیبایی اهمیت زیادی...

نکته‌های مشاوره سالن‌های زیبایی و اهمیت دانستن این نکات نکته‌های مشاوره سالن‌های...

اولین نکته مهم در موفقیت سالن‌های زیبایی : فقط به جایگاه اول بودن...

برندسازی سالن‌های زیبایی، عامل موفقیت شماست اگر می خواهید نسبت به سالن‌های...

مدیریت مؤثر یک آرایشگاه عروس موضوع مهمی است که تمام سالن داران...

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Call Now Button