نکات ضروری هنگام استفاده از اکستنشن مژه

نکات ضروری هنگام استفاده از اکستنشن مژه که نمی دانید!

اکستنشن مژه

در این مقاله به نکات ضروری هنگام استفاده از اکستنشن مژه می‌پردازیم تا اگر قصد استفاده از این روش را دارید، با نکات مهمی که باید در این روش رعایت کنید تا بهترین بازدهی ممکن را دریافت کنید، آشنا شوید.

استفاده از مژه‌های مصنوعی برای پرپشت کردن مژه ها یک روش بسیار محبوب است که بسیار کم هزینه و البته بدون عوارض است به شرطی که به نکات ضروری هنگام استفاده از اکستنشن مژه که در ادامه بیان می‌شود، دقت داشته باشید.

اکستنشن مژه چیست؟

اکستنشن مژه یکی از روش‌های محبوب برای رفع مشکلات کم پشتی و نداشتن مژه هایی بلند است.

این روش به شما کمک می‌کند تا با کمترین زحمت ممکن، مژه‌های خود را زیبا و پرپشت کنید.

اکستنشن مژه انواع مختلفی دارد که با توجه به شرایط شما باید بهترین گزینه استفاده شود. با توجه به موضوعات گفته شده و برای درک بیشتر این روش، توصیه می‌کنم مقاله «اکستنشن مژه چیست» دنیای تحول را مطالعه کنید.

 

پیشنهاد مطالعه :

مشاوره سالن‌های زیبایی | بهترین روش موفقیت شدن در آرایشگری

بیزینس کوچینک در سالن زیبایی | صفر تا صد کسب ثروت از سالن زیبایی

نکات ضروری هنگام استفاده از اکستنشن مژه

بعد از بررسی روش اکستنشن مژه، حال به بخش اصلی مقاله یعنی نکات ضروری هنگام استفاده از اکستنشن مژه می‌پردازیم که اگر می‌خواهید مژه هایی زیبا داشته باشید، حتماً باید به آن‌ها دقت کنید. به علاوه این نکات از عوارض احتمالی این روش نیز جلوگیری می‌کنند. با توجه به موضوعات گفته شده، از مهم‌ترین نکات ضروری هنگام استفاده از اکستنشن مژه که باید بدانید، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. ریختن اکستنشن مژه بعد از مدتی طبیعی است

اولین چیزی که باید درباره اکستنشن مژه بدانید، دائمی نبودن این روش است به این معنی که بعد از 30 الی 45 روز تارهای اکستنشن شروع به ریختن می‌کنند که بسیار طبیعی است.

دقت داشته باشید که در روش اکستنشن مژه، تارها روی مژه‌های طبیعی شما قرار می‌گیرند و بعد از این که تارهای طبیعی موی شما بریزد، به طبع اکستنشن هم می‌ریزد که البته راه حل آن ترمیم اکستنشن مژه می‌باشد.

  1. با توجه به وضعیت ابروهای خود، بهترین روش را انتخاب کنید

اولین نکته مهم که برای انتخاب اکستنشن مژه باید به آن دقت کنید، انتخاب روش مناسب اکستنشن با توجه به مژه های شماست. با توجه به این که روش‌های مختلفی برای اکستنشن مژه وجود دارد، شما باید با توجه به وضعیت ابروهای خود یکی از روش‌های اکستنشن مژه را انتخاب کنید. در مقاله «انواع اکستنشن مژه»، می‌توانید با تفاوت روش‌های اکستنشن بیشتر آشنا شوید.

  1. از خدمات یک متخصص حرفه‌ای استفاده کنید

بر خلاف تصورات اشتباه، باید بگم که اگر اکستنشن مژه توسط یک متخصص انجام نشود، می‌تواند عوارض مختلفی داشته باشد که از رایج‌ترین آن‌ها، می‌توان به انواع عفونت‌ها اشاره کرد. با توجه به این که در این روش از چسب اکستنشن مژه استفاده می‌شود، اگر این چسب‌ها به درستی روی مژه های شما قرار نگیرند مشکلات مختلفی ایجاد می‌کنند.

پیشنهاد می کنیم این مطلب را هم مطالعه نمایید  میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن چه تفاوت و شباهتی دارند؟

از خدمات یک متخصص حرفه‌ای استفاده کنید

  1. صورت خود را برای مدتی نشورید

هر روش زیبایی در ابتدا نیاز به مراقبت‌های مختلفی دارد و اکستنشن مژه هم از این قاعده مستثنا نیست. توصیه می‌کنم به مدت حداقل 12 الی 24 ساعت از برخورد آب به مژه‌های مصنوعی خود جلوگیری کنید. البته منظور از خیس شدن مژه فقط شستن آن نبوده و هر فعالیتی که باعث تعریق هم می‌شود باید برای مدتی کنار گذاشته شود.

  1. بعد از اکستنشن مژه نباید از ریمل استفاده کرد

یکی از نکات ضروری هنگام استفاده از اکستنشن مژه که باید حتماً آن را رعایت کنید، استفاده نکردن از ریمل برای آرایش است. با این که بعد از اکستنشن مژه دیگه نیازی به ریمل نیست، ولی بازم در موارد زیادی به اشتباه از ریمل استفاده می‌شود که روغن آن باعث سنگین شدن و افتادن مژه‌ها می‌شود، پس به هیچ وجه از ریمل یا هر گونه ماده روغن دار دیگری بعد از کاشت مژه مصنوعی استفاده نکنید.

  1. مژه‌های خود را مرتب کنید

شاید فکر کنید بعد از اکستنشن و کاشت مژه مصنوعی دیگر نیازی به مراقبت و مرتب کردن مژه‌ها نیست، ولی برای این که مژه‌های مصنوعی شما بهم نریزد و خراب نشود باید به صورت مداوم و روزانه به مژه‌های خود رسیدگی کنید و آن‌ها را مرتب کنید.

  1. اکستنشن مژه با مژه مگنتی متفاوت است

یکی از نکات دیگر که برای استفاده از این روش باید در نظر داشته باشید، این است که اکستنشن مژه با مژه مگنتی متفاوت بوده و شیوه کار این دو روش به طور کلی با هم متفاوت است. البته تفاوت‌های مژه مگنتی با اکستنشن مژه به شیوه کار آن‌ها ختم نمی‌شود که در این مقاله به آن نمی‌پردازیم.

  1. اکستنشن باعث کوری نمی‌شود!

یکی از نکاتی که باعث ترس استفاده از اکستنشن شده است، احتمال کوری است که باید گفت این روش باعث کوری فرد نمی‌شود ولی برای انجام این روش حتماً از یک متخصص کمک بگیرید. بهتر بگم اگر چسب اکستنشن مژه به چشم‌ها نفوذ کند دردسرهای مختلفی ایجاد می کند ولی باعث کوری نمی شود.

  1. مژه‌های خود را به هیچ وجه نکشید

درست است که اکستنشن مژه به واسطه چسب مخصوص روی مژه‌های اصلی چسبانده می‌شود ولی به این معنی نیست که می‌توانید مژه‌های خود را به شدت بکشید. وقتی مژه‌های خود را بکشید و مژه‌های اصلی کنده شوند، به طبع مژه‌های مصنوعی هم کنده می‌شوند و به همین دلیل توصیه می‌کنیم مژه‌های خود را نکشید.

پیشنهاد می کنیم این مطلب را هم مطالعه نمایید  اکستنشن مژه چیست؟

اکستنشن مژه

  1. روی شکم نخوابید و مژه‌های خود را نمالید

خوابیدن برای هر فردی نیاز است. اگر مژه های خود را اکستنشن باشید. نباید روی شکم خود بخوابید، زیرا این کار باعث از بین رفتن مژه‌های مصنوعی می‌شود. به علاوه بعد از بیدار شدن یا هر فعالیت دیگری نباید مژه‌های خود را بمالید زیرا باعث کنده شدن آن‌ها می‌شود.

پیشنهاد مطالعه :

مژه مگنتی چیست؟

آگاوه تراپی چیست؟

میکرونیدلینگ ابرو چیست؟توضیحات کامل

  1. اگر مژه هایی کم پشت دارید از روش معمولی استفاده نکنید

همانطور که قبل‌تر هم گفتم، اکستنشن مژه روش‌های متفاوتی دارد که باید با توجه به شرایط خود بهترین روش را انتخاب کنید. با توجه به همین موضوع، توصیه می‌کنم اگر مژه هایی خالی و کم پشت دارید. به جای روش اکستنشن مژه کلاسیک به سراغ اکستنشن مژه والیوم یا اکستنشن مژه مگا والیوم بروید.

جمع بندی

داشتن مژه هایی پرپشت تأثیر زیادی در زیبایی شما دارد و مطمئناً هم به دنبال روشی ایمن و کم هزینه برای بلند و پرپشت کردن مژه های خود هستید. اکستنشن مژه یکی از روش‌های محبوب برای پرپشت کردن مژه ها می باشد که به واسطه چسب مخصوص انجام می‌شود. برای استفاده از این روش باید نکات ضروری هنگام استفاده از اکستنشن مژه را در نظر داشته باشید که باعث افزایش عمر و کارایی این روش می‌شود.

جمعه  30 دی ماه

آخرین دوره ها در دنیای تحول آرایشگران
پیشنهاد می کنیم حتما مطالعه کنید

مدرک آرایشگری حرفه ای پیشرفته یک مدرک تخصصی است که به آرایشگران...

آگاوه درمانی یا همان اصطلاح آگاوه تراپی به یکی از روش های...

آموزش کوتاهی مو در تهران جزو تخصصی‌ترین دوره‌های تیم دنیای تحول است...

شادابی و لطافت موها دیگر برای افراد آرزو نیست و همواره می...

کراتین مو چیست و برای چه استفاده می شود؟  هزینه کراتین مو...

قیمت آموزش آرایشگری زنانه و عوامل تاثیرگذار بر آن آرایشگری زنانه یکی...

آماده سازی موها قبل از شنیون عروس و ۷ روش گرفتن وز...

موی سالم ، براق و پرپشت چیزی است که بیشتر زنان آرزویش...

به تعویق انداختن پیری پوست یکی از خواسته‌های هر فردی است که...

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Call Now Button