پروتئین تراپی مو

قیمت پروتئین تراپی مو در سالن

شادابی و لطافت موها دیگر برای افراد آرزو نیست و همواره می توانند به راحتی با استفاده از روش های مختلفی از جمله پروتئین تراپی مو های خود را زیبا و جذاب نمایند، یکی از بهترین روش ها برای داشتن موهای نرم و براق با نام پروتئین تراپی شناخته می شود که در این روش اصولا آرایشگران ماهر و با تجربه که در این زمینه تخصص دارند با بهترین مواد مصرفی موهای شما را تقویت می کنند تا در برابر ریزش و موخوره و سایر مشکلات مقاومت بیشتری پیدا کنند و بهتر دیده شوند.

پروتئین تراپی مو یا پروتئین درمانی روشی برای احیا و صافی موها محسوب می‌شود که امروزه بیشترین میزان مصرف را به خود اختصاص داده است به خصوص برای بانوانی که موهای خشک و شکننده دارند. قیمت پروتئین تراپی مو در سالن ها اساسا براساس اندازه و حجم موهای مشتریان و همچنین مواد استفاده شده تعیین می گردد که این متفاوت خواهد بود. البته قیمت هر سالن مختلف می باشد زیرا مواد مصرفی برای انجام این کار برند های متنوعی دارند که این قیمت آنها را متغیر خواهد کرد.

پروتئین تراپی مو چیست؟

پروتئین تراپی مو در اصل صاف کردن و تقویت موها می باشد که بیشتر برای موهای آسیب دیده و خشن و زبر مورد استفاده قرار می گیرد. پروتئین یکی از اصلی ترین موادی است که در موهای همه وجود دارد مسلما کمبود این ماده در موها باعث می شود که شما موهای خشک و زبر و شکننده ای داشته باشید که این اصولا خوشایند نیست و جلوه زیبایی ندارد، موادی هستند که حالت مایع مانند ماسک مو و غیره دارند و بر روی موها قرار می گیرند و کمک می کنند تا پروتئین مورد نیاز موهای شما تامین گشته و نرمی و شادابی خود را به دست بیاورند.

پروتئین تراپی مو موادی که سرشار از پروتئین هستند را به موها تزریق می کنند تا بتوانند با جذب کراتین سلامت خود را تضمین نمایند و از ریزش و موخوره و خشکی در امان مانده و بهبود پیدا کنند. این روش درمانی در سالن های آرایشی محبوبیت زیادی را به دست آورده زیرا بسیاری از بانوان هستند که به دلیل رنگ کردن زیاد موهای خود با دکلره و ساده و یا در اثر مشکلاتی دیگر دچار موخوره و زبری و ریزش مو شده اند که این مشکل به راحتی با پروتئین تراپی قابل درمان است.

 

پروتئین تراپی مو
تصویر مقایسه قبل و بعد پروتئین تراپی مو
پیشنهاد می کنیم این مطلب را هم مطالعه نمایید  ترفندهایی برای کاهش درد اپیلاسیون

نشانه های کمبود پروتئین در مو:

نشانه های متعددی وجود دارد که شما با توجه کردن به این نشانه ها می توانید متوجه شوید که دچار کمبود پروتئین در ناحیه موهای خود شده اید، از اصلی ترین نشانه های کمبود پروتئین در موهای خود می توان به موارد زیر هم اشاره کرد:

  1. ریزش زیاد مو
  2. خشکی و زبری موها
  3. شکننده بودن موها
  4. موخوره
  5. از بین رفتن خاصیت ارتجاعی موها
  6. نرم و نازک شدن زیاد موها
  7. تخلخل زیاد بافت موها

 

موارد گفته شده از مهمترین نکاتی هستند که در صورت مواجه شدن با آنها می توان پی برد که شما با کمبود پروتئین زیادی در موهای خود مواجه شده اید و باید با پروتئین تراپی موها مشکلات موهای خود را رفع کرده تا موهایی شاداب و زیبا و جوان در اختیار داشته باشید و دچار مشکلات نشوید.

مشکلات گفته شده اصلا خوشایند نیست و نه تنها بر روی ظاهر موهای تاثیر مستقیم می گذارند بلکه باعث می شود تا بافت موهای شما هم دچار آسیب دیدگی شوند و به درمان بیشتری نیاز داشته باشند تا شادابی و لطافت خود را به دست بیاورند. اگر در طول روز با ریزش تار موهای خود با بیشتر از ۱۰۰ تار مو مواجه شدید این نشانه مناسبی نیست و ریزش زیاد مو باید مورد درمان قرار بگیرد.

 

اینجا کلیک کنید و در اینستاگرام به ما بپیوندید.

اینجا کلیک کنید و از آموزش های جذاب ما در آپارات بهره مند شوید.

 

انواع پروتئین تراپی مو :

انواع پروتئین تراپی مو وجود دارد که هر کدام مراحل خاص خود و ویژگی های مختص به خود را دارند، از انواع روش های پروتئین تراپی مو می توان به موارد زیر اشاره کرد که عبارتند از:

 

  1. پروتئین درمانی مرطوب کننده؛ در این روش اصولا موهای خشک و آسیب دیده را مورد درمان قرار می دهند و اصولا برای افرادی که دارای موهای آسیب دیده هستند و علاقه زیادی به رنگ کردن مکرر موهای خود دارند کاربرد دارد و کمک می کند تا در مدت زمان کوتاهی موهای خود را تقویت کرده و زیبایی آنها را بازگردانند.
  2. پروتئین درمانی ترمیم کننده؛ در این روش اصولا موهای آسیب دیده را مورد درمان قرار می دهند، در این روش نه تنها رطوبت به موها تزریق می شود و هدیه می گردد بلکه مواد مغذی هم به مو وارد می شود تا هر دو را همزمان دریافت کرده و بهبود بخشیده تا زیبا تر گردند.

 

دو روش گفته شده در تمام سالن های زیبایی و آرایشی به صورت حرفه ای انجام می شود تا افراد بتوانند در هر زمان که می خواهند به آنها مراجعه کرده و موهای خود را تقویت کنند، به دلیل مشکلاتی که برای موها ایجاد می شود و مختلف هستند همواره روش های متنوعی هم برای درمان آنها وجود دارد که دو روش گفته شده بهترین انتخاب هستند و همیشه بهترین جواب را می دهند تا شما موهایی صاف و براق داشته باشید.

 

پیشنهاد مطالعه:

مشاهده سایر مطالب حوزه زیبایی و آرایشگری .

آموزش کوتاهی مو در تهران .

مژه مگنتی چیست؟

بهترین سابن های زیبایی در تهران.

 

پروتئین تراپی مو
مقایسه تصویر قبل و بعد از پروتئین تراپی مو

 

نحوه انجام پروتئین تراپی مو :

نحوه انجام پروتئین تراپی مو توسط افراد با تجربه و دوره دیده همواره طی مراحل خاصی انجام می شود، مراحل انجام این کار بر روی موها بدین صورت است که:

  1. ابتدا باید موهای خود را شستشو بدهید.
  2. محصول پروتئین تراپی را بر روی موها قرار بدهید.
  3. زمان بدهید تا مواد خشک شوند.
  4. موهای خود را شستشو دهید تا مواد باقی مانده شسته شوند.
  5. به موهای خود مرطوب کننده بزنید و پس از دو دقیقه دوباره شستشو دهید.

 

مراحل بالا در آرایشگاه ها طبق اصول و استاندارد های خاص امکان می شود. همچنین براساس میزان و شدت آسیب دیدگی موی افراد، از مواد مخصوص با موی مورد نظر استفاده می شود تا در کوتاه ترین زمان ممکن موهای آنها ترمیم شود و آسیب دیدگی آنها نیز از بین برود. شما می توانید این مراحل را در خانه نیز انجام بدهید و به میزان لازم از مواد استفاده کنید تا به موهای نرم و سالم و شاداب دست پیدا کنید.

جمعه  30 دی ماه

آخرین دوره ها در دنیای تحول آرایشگران
پیشنهاد می کنیم حتما مطالعه کنید

مدرک آرایشگری حرفه ای پیشرفته یک مدرک تخصصی است که به آرایشگران...

آگاوه درمانی یا همان اصطلاح آگاوه تراپی به یکی از روش های...

آموزش کوتاهی مو در تهران جزو تخصصی‌ترین دوره‌های تیم دنیای تحول است...

شادابی و لطافت موها دیگر برای افراد آرزو نیست و همواره می...

کراتین مو چیست و برای چه استفاده می شود؟  هزینه کراتین مو...

قیمت آموزش آرایشگری زنانه و عوامل تاثیرگذار بر آن آرایشگری زنانه یکی...

آماده سازی موها قبل از شنیون عروس و ۷ روش گرفتن وز...

موی سالم ، براق و پرپشت چیزی است که بیشتر زنان آرزویش...

به تعویق انداختن پیری پوست یکی از خواسته‌های هر فردی است که...

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Call Now Button