انواع روش‌های اکستنشن مژه

انواع روش‌های اکستنشن مژه

اکستنشن مژه یکی از روش‌های زیبایی مژه است که به شیوه‌های مختلفی انجام می‌شود و با توجه به این موضوع در این مقاله به انواع روش‌های اکستنشن مژه می‌پردازیم. با توجه به این که اکستنشن مژه یکی از روش‌های حساس زیبایی است، توصیه می‌کنم اگر به دنبال بدست آوردن مژه‌هایی زیبا و در عین حال امن هستید، قبل از هر چیزی این مقاله را بخوانید.

قبل از پرداختن به انواع روش‌های اکستنشن مژه، به طور مختصر با خود اکستنشن مژه آشنا می‌شویم.

اکستنشن مژه چیست؟

اکستنشن مژه به تارهای مصنوعی یا طبیعی مو اشاره دارد که برای پرپشت کردن ابروهای مشکل دار استفاده می‌شود. در روش اکستنشن مژه برخلاف روش کاشت مژه، از تارهایی روی مژه‌های اصلی فرد استفاده می‌شود که توصیه می‌کنم برای آشنایی بیشتر با این روش مقاله «اکستنشن مژه چیست؟» را مطالعه کنید.

پیشنهاد مطالعه:

نکات ضروری از اکستنشن مژه که نمیدانید

نحوه نگهداری از اکستنشن مژه

بهترین سالن های زیبایی در ایران

بهترین سالن های زیبایی در تهران

 

انواع روش‌های اکستنشن مژه

یکی از نکات جالب که درباره اکستنشن باید بدانید، تنوع در روش‌های آن است. برخلاف تصورات که روش اکستنشن مژه فقط یک روش معمول است، این روش از محبوبیت بالایی برخوردار است و شامل روش‌های مختلفی می‌شود که در ادامه به طور کامل با انواع روش‌های اکستنشن مژه آشنا می‌شویم.

نکته مهم:این خدمات بر اساس میزان پرپشتی و البته شکل به دو گروه مختلف تقسیم می‌شوند که در ابتدا از نظر حجم و میزان پرپشت شدن مژه‌ها را بررسی می‌کنیم و سپس به مدل‌ها و شیوه انجام آن می‌پردازیم.

انواع روش‌های اکستنشن مژه

  1. اکستنشن مژه کلاسیک

اولین روش  که به اکستنشن مژه تار تار هم معروف است، اکستنشن مژه کلاسیک است که در این روش از یک تار ضخیم مژه استفاده می‌شود. در این روش یک تار مژه که ضخامت نسبتاً زیادی دارد روی مژه طبیعی استفاده می‌شود تا مژه پر پشت‌تر شود. دقت داشته باشید در این روش هر مژه طبیعی فقط می‌تواند یک مژه مصنوعی را داشته باشد که البته با توجه ضخامت هر تار، مژه شما به شکلی کامل پرپشت و زیبا دیده می‌شود.

  1. اکستنشن مژه والیوم

این روش یکی از روش‌های بسیار مناسب برای افرادی است که ابروهایی بسیار کم پشت دارند. در روش والیوم بر خلاف روش کلاسیک که تنها 1 تار می‌توان در آن استفاده نمود، می‌توان از 2 تا 5 تار نازک مژه مصنوعی استفاده نمود. بهتر بگم، در این روش شما می‌توانید برای پرپشت دیدن شدن مژه‌های خود از 2 تا 5 تار که نازک‌تر از تارهای روش کلاسیک هستند استفاده کنید.

پیشنهاد می کنیم این مطلب را هم مطالعه نمایید  اکستنشن مژه چیست؟

همانطور که گفته شد، روش والیوم یکی از بهترین روش‌های اکستنشن برای افرادی است که مژه‌های کم پشت دارند.

  1. اکستنشن مژه مگا والیوم

اکستنشن مگا والیوم یکی دیگر از روش‌های منحصر به فرد اکستنشن مژه است که به اکستنشن مژه چند بعدی هم معروف است. در این روش می‌توانید مژه‌هایی با قطرهای مختلف روش مژه‌های خود نصب کنید تا مژه‌های بسیار پرپشت‌تر از روش والیوم و کلاسیک داشته باشید.

مژه‌هایی که در روش مگا والیوم استفاده می‌شود، بسیار سبک و نازک‌تر از بقیه روش‌ها بوده و به همین علت می‌توان تا 18 تار مژه نیز روی مژه‌های خود قرار داد که از نظر حجم مژه بسیار بی نظیر است. بد نیست بدانید این روش برای افرادی که مژه‌هایی خالی دارند بسیار مناسب است.

  1. اکستنشن مژه هیبریدی

یکی از روش‌های متفاوت اکستنشن مژه که به واسطه سه روش کلاسیک، والیوم و مگا والیوم انجام می‌شود. در این روش برای پر پشت کردن و ایجاد ظاهری طبیعی در مژه، از تعداد زیادی تار والیوم، کلاسیک و مگا والیوم که از نظر اندازه و وزن با هم متفاوت هستند استفاده می‌شود. این روش برای افرادی که به دنبال مژه‌هایی طبیعی و پرپشت هستند، بسیار مناسب است.

اکستنشن مژه هیبریدی

  1. اکستنشن مژه اسپایکی

این روش اکستنشن مژه هم با سه روش کلاسیک، والیوم و مگا والیوم متفاوت است. در این روش به میزان دلخواه از مژه‌های مصنوعی و طبیعی به صورت ترکیبی استفاده می‌شود. یکی دیگر از تفاوت‌های این روش با سایر روش‌ها، استفاده از تارهای مژه با اندازه‌های متفاوت است.

 

پیشنهاد مطالعه:

مژه مگنتی چیست؟

پیشنهاد می کنیم این مطلب را هم مطالعه نمایید  آموزشگاه رنگ و مش در تهران

کوچینگ سالن زیبایی چیست؟ تاثیر آن در کسب ثروت

مشاوره سالن‌های زیبایی | بهترین روش موفقیت شدن در آرایشگری

 

انواع اکستنشن مژه از نظر روش انجام

همانطور که گفته شد، اکستنشن مژه نه تنها از نظر حجم بلکه از نظر روش انجام هم به چندین روش مختلف انجام می‌شود که در ادامه به این روش‌ها نیز اشاره می‌کنیم. بد نیست بدانید که در این روش‌ها، نوع حجم دهی در نظر گرفته می‌شود و تأثیر مستقیم در انتخاب روش مورد نیاز دارد.

با توجه به این موضوع از روش‌های حجم دهی اکستنشن مژه، باید در روش‌های مختلفی استفاده نمود و نمی‌توان برای تمام روش‌ها از یک مدل اکستنشن مژه استفاده کرد. فارغ از موضوعات گفته شده، انواع اکستنشن مژه از نظر روش انجام به شرح زیر است.

  • اکستنشن مژه چشم معمولی
  • اکستنشن مژه چشم باز
  • اکستنشن مژه چشم گربه‌ای
  • اکستنشن مژه عروسکی

جمع بندی

در این مقاله به انواع روش‌های اکستنشن مژه پرداختیم و روش‌های اکستنشن را از جنبه‌های متفاوت حجم و شکل انجام بررسی کردیم. دقت داشته باشید که هزینه اکستنشن مژه نیز با توجه به تفاوت روش‌های انجام اکستنشن مژه و البته فاکتورهای مختلف دیگر تعیین می‌شود.

جهت کسب اطلاعات در خصوص دوره اکستنشن مژه ، اینجا کلیک کنید.

جمعه  30 دی ماه

آخرین دوره ها در دنیای تحول آرایشگران
پیشنهاد می کنیم حتما مطالعه کنید

مدرک آرایشگری حرفه ای پیشرفته یک مدرک تخصصی است که به آرایشگران...

آگاوه درمانی یا همان اصطلاح آگاوه تراپی به یکی از روش های...

آموزش کوتاهی مو در تهران جزو تخصصی‌ترین دوره‌های تیم دنیای تحول است...

شادابی و لطافت موها دیگر برای افراد آرزو نیست و همواره می...

کراتین مو چیست و برای چه استفاده می شود؟  هزینه کراتین مو...

قیمت آموزش آرایشگری زنانه و عوامل تاثیرگذار بر آن آرایشگری زنانه یکی...

آماده سازی موها قبل از شنیون عروس و ۷ روش گرفتن وز...

موی سالم ، براق و پرپشت چیزی است که بیشتر زنان آرزویش...

به تعویق انداختن پیری پوست یکی از خواسته‌های هر فردی است که...

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Call Now Button