راه اندازی آرایشگاه کوچک

صفر تا 100 راه اندازی آرایشگاه کوچک

در این پست به بررسی صفر تا 100 راه اندازی آرایشگاه کوچک پرداخته ایم. با خواندن این پست خواهید دانست برای این که کسب و کار پردرآمد آرایشگری خود را ایجاد کنید باید از کجا شروع کنید. در ادامه با ما همراه باشید.

افرادی که استعداد و مهارت کافی در زمینه آرایشگری دارند می توانند با افتتاح یک آرایشگاه کوچک به درآمد خوبی دست پیدا کنند. برای شروع کار یک ایده عالی بوده و می تواند به پیشرفت‌ حرفه شما کمک زیادی کند. چون بیشتر افراد تخصص لازم در این حوزه را ندارند توصیه می شود تا قبل از شروع کار حتما از نظر مشاورین استفاده کنند. برای راه اندازی آرایشگاه کوچک باید مراحل مختلفی را به صورت قانونی طی کنید. ما در اینجا صفر تا ۱۰۰ این مراحل را برای شما بیان کنیم.

 

راه اندازی آرایشگاه کوچک
دیزاین آرایشگاه کوچک قرمز

 

 

اولین قدم ها برای راه اندازی آرایشگاه کوچک

اولین قدم برای وارد شدن به این عرصه داشتن مدارک لازم است. مهمترین این مدارک مهارت فنی و حرفه ای است که نشان می دهد شما تخصص و مهارت لازم برای انجام این کار را دارید. پس از آن باید جواز کسب را دریافت کنید که مربوط به مکانی لست که شما قرار است آرایشگاه را در آن تاسیس کنید. ارائه مدارک شخصی چون فتوکپی شناسنامه و کارت ملی و … کاملا ضروری بوده و این قرارداد طبق همین مدارک به ثبت می رسد.

 

پیشنهاد می کنیم این مطلب را هم مطالعه نمایید  آشنایی با آرایشگران برتر جهان – سم ویلا

 

بعد از آن شما باید اسمی مناسب را برای آرایشگاه انتخاب کنید که دیگران می توانند با این نام شما را شناسایی کنند. هزینه های مالیاتی و اجرایی باید قبل از راه اندازی پرداخت شود در غیر مجوز داده نمی شود. آرایشگاه باید در مسیری پر رفت و آمد باشد تا شما مشتری های بیشتری داشته باشید.

برای راه اندازی آرایشگاه حتما باید بالاترین سطح مدرک آرایشگاهی را داشته باشید. پس از افتتاح آرایشگاه اکنون شما نیاز به پرسنلی خوش برخورد و متعهد هستید که بتوانند مشتری را به خوبی جذب کنند.

 

جهت مشاهده ویدیو های آموزشی ما در آپارات اینجا کلیک کنید.

انتخاب مکان مناسب چه نقشی در پیشرفت آرایشگاه دارد؟

مکان نقش مهمی در رونق گرفتن کسب و کار دارد که آرایشگاه هم از این قائله مستثنی نیست. به همین دلیل بیشتر افراد سعی می کنند تا از نظر مشاور استفاده و بهترین مکان را برای راه اندازی آرایشگاه انتخاب کنند. مکانی که انتخاب می کنید باید شرایط فوق العاده ای داشته باشد. اول اینکه باید متراژ مناسب را داشته باشد تا شما بتوانید هر گونه خدماتی را در آن ارائه دهید. فضای رقابتی باید کم باشد به طوری که در آن محیط آرایشگاه دیگری وجود نداشته باشد.

 

راه اندازی آرایشگاه کوچک
نمونه دیزاین آرایشگاه کوچک

 

نزدیک بودن دو آرایشگاه به هم می تواند روی کیفیت و تعداد مشتری ها تاثیر منفی داشته باشد. مکان های شلوغ و پر رفت و آمد همیشه ظرفیت بهتری دارند چون شما هر روز با مشتری های زیادی روبرو خواهید بود و این می تواند تبلیغات شما را هم گسترده تر کند. وجود یک پارکینگ مناسب از دیگر ویژگی های یک مکان خوب بوده چون در این صورت افراد احساس راحتی خواهند کرد و استرس از این بابت نخواهند داشت.

 

در اینستاگرام به ما بپیوندید تا از جدید ترین رویداد های رایگان ما اطلاع پیدا کنید.

 

اگر آرایشگاه در محیطی مناسب باشد دسترسی افراد به آن راحت تر خواهد بود پس بهتر است محیطی سر راست را انتخاب کنید. برای اینکه تبلیغات و موفقیت شما بیشتر شود نیاز به مشتری های ثابت دارید که با مشتری مداری و انتخاب مکان مناسب می توانید به آن جامعه عمل بپوشانید.

برای تاسیس آرایشگاه کوچک آپارتمان ها و املاک اداری و تجاری بهترین گزینه هستند که قابلیت های خوبی دارند و می توانند به پیشرفت‌ کاری شما کمک زیادی کنند. مکان های پرت برای این کار مناسب نیستند چون امکانات خوب و قابل پیشرفتی ندارند.

 

پیشنهاد می کنیم این مطلب را هم مطالعه نمایید  تبلیغات سالن زیبایی در اینستاگرام

نقش ایده ها در تاسیس یک آرایشگاه کوچک موفق

برای اینکه بتوانید در تاسیس آرایشگاه کوچک موفق باشید باید ایده های بروز و خلاقانه ای را ارائه کنید که شما را از دیگران متمایز کند. اگر شما رویای این کار را دارید باید ابتدا یک طراحی و دیزاین شیک و لاکچری را در ذهن خود پرورش دهید. سالن های کوچک اگر چه فضای کمی دارند اما شما می توانید در همین محیط بهترین ایده ها را پیاده کنید. عکاسی یکی از این ایده هاست که می تواند به تبلیغات هم کمک زیادی کند و شما حتی با گوشی هم می توانید این کار را انجام دهید.

سالن هایی موفقیت را تجربه می کنند که توانسته اند در زمینه های مختلف خصوصا ارائه خدمات از دیگر رقبا پیشی بگیرند. قبل از راه اندازی سالن بودجه های خود را در نظر بگیرید تا بتوانید متناسب با آنها بهترین ایده ها را پیاده کنید. نورپردازی یک ایده مهم برای زیبایی سالن است که می تواند محیطی آرام و دلنشین را ایجاد کند. می توانید برای مناسبت های مختلف تزئینات زیبایی را اجرا کنید. وقتی کار شما بروز باشد قطعا مشتری به سمت شما جذب خواهد شد.

استفاده از گلدان های طبیعی می تواند محیط را زیباتر کند. ترکیب رنگ مهمترین نکته ای است که باید رعایت شود پس بهتر است رنگ های سرد و گرم را ترکیب کنید. برای اتاق انتظار مبل های خاصی را سفارش دهید و دیزاین را به گونه ای پیاده کنید که مشتری در آن احساس آرامش داشته باشد.

ایده دیگری که کاملا خلاقانه است نصب تابلوهای زیبا در سالن است که محیط را جذاب تر می کند. در اعیاد و مناسبت ها تخفیفات و خدمات ویژه ای را در نظر بگیرید که می تواند به کسب و کار شما رونق ببخشد.

 

راه اندازی آرایشگاه کوچک
دیزاین آرایشگاه کوچک دارک

 

نکات مهم برای راه اندازی آرایشگاه کوچک

برای راه اندازی آرایشگاه کوچک یک سری نکات مهم وجود دارد که مشاور مدام آنها را گوشزد می کند. در زیر به این نکات مهم اشاره می کنیم:

  •  اولین نکته این است که شما باید قبل از راه اندازی آرایشگاه مدتی با افراد حرفه ای کار کنید تا تجربه لازم برای شروع کار را داشته باشید. با این کار درصد خطای شما تا حد زیادی کاهش پیدا می کند. وقتی مهارت کافی داشته باشید سرعت عمل شما بیشتر می شود.
  • فکر کردن به اسم آرایشگاه یک نکته حائز اهمیت است. اسمی که شما انتخاب می کنید نمایانگر حرفه شماست پس باید به آن توجه کنید.
  • باید قبل از تاسیس آرایشگاه هزینه را تخمین بزنید و با توجه به بودجه ای که دارید کار را ادامه دهید.
  • باید در منطقه آرایشگاه تحقیقات لازم را انجام دهید و متناسب با نیاز مشتری ها خدمات خود را ارائه دهید.
  • یک تیم کاملا حرفه ای استخدام کنید که می تواند به خوبی رعایت مشتری را جلب کند.

 

 

شما نیز در صورت این که در شرف تاسیس کسب و کار پردرآمد سالن زیبایی هستید. برای دریافت مشاوره های لازم با ما ارتباط برقرار نمایید. جهت تماس با موسسه دنیای تحول آرایشگران و دریافت مشاوره اولیه اینجا کلیک کنید. و یا در صورت تمایل از طریق آیکن پشتیبانی آنلاین در همین صفحه اطلاعات خود را جهت تماس مشاوران ما ثبت نمایید.

 

 

پیشنهاد مطالعه :

مشاوره راه اندازی سالن زیبایی

تکنیک 12 مرحله ای هدف گذاری

بیزینس کوچینگ در صنعت زیبایی

طراحی سایت آرایشگاهی

مدیریت سالن زیبایی

 

 

جمعه  30 دی ماه

آخرین دوره ها در دنیای تحول آرایشگران
پیشنهاد می کنیم حتما مطالعه کنید

چرا باید از مشاوره راه اندازی سالن زیبایی استفاده کنیم؟ مشاوره راه...

کم هزینه ترین رشته آرایشگری چیست؟ راهنمای انتخاب کم هزینه ترین لاین...

لوازم و تجهیزات متعددی وجود دارد که برای راه اندازی یک آرایشگاه...

قبل از آموزش آرایشگری نکات مهمی وجود دارد که باید آنها را...

دیده شدن کار و خدمات در موفقیت سالن های زیبایی اهمیت زیادی...

نکته‌های مشاوره سالن‌های زیبایی و اهمیت دانستن این نکات نکته‌های مشاوره سالن‌های...

اولین نکته مهم در موفقیت سالن‌های زیبایی : فقط به جایگاه اول بودن...

برندسازی سالن‌های زیبایی، عامل موفقیت شماست اگر می خواهید نسبت به سالن‌های...

مدیریت مؤثر یک آرایشگاه عروس موضوع مهمی است که تمام سالن داران...

4 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Call Now Button