کوچینگ سالن زیبایی

سیر تا پیاز کوچینگ سالن زیبایی

رقابت در دنیای آرایشگری بسیار تنگاتنگ است. در نتیجه، اگر به این رشته علاقمند هستید و می خواهید به موفقیت دست یابید، حتماً باید با روش های بازاریابی و جذب مشتری آشنا شوید. داشتن مهارت برای موفقیت در این حوزه کافی نخواهد بود. سالن های زیبایی در صورتی پردرآمد هستند که به درستی مدیریت شوند.

در نتیجه، موضوع فراتر از داشتن مهارت در زمینه های مختلف آرایشگری است. کوچینگ سالن زیبایی، یک گزینه عالی برای آشنایی تمام و کمال این رشته به شمار می رود.

 

کوچینگ سالن زیبایی
کوچینگ سالن زیبایی

کوچینگ سالن زیبایی و کاربرد آن

احتمالاً تاکنون با مفهوم کوچینگ آشنا شده اید. کوچینگ در مفهوم کلی یک گفتگوی آگاهانه میان کوچ و صاحبان کسب و کار در جهت توانمندسازی آن ها برای موفقیت است. کوچ ها می توانند به شما کمک کنند تا هم در زندگی و هم در کسب و کار به اهداف مورد نظر خود دست یابید. کوچینگ سالن زیبایی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

پیشنهاد می کنیم این مطلب را هم مطالعه نمایید  مشاوره راه اندازی سالن زیبایی

کوچ های سالن های زیبایی به صاحبان کسب و کار کمک می کنند تا برای رسیدن به اهداف حرفه ای خود برنامه ریزی کنند. به زبان ساده تر، کوچ های سالن های زیبایی مانند یک شریک عمل می کنند. برخی از مهم ترین اقداماتی که یک کوچ سالن زیبایی می تواند انجام دهد، عبارتند از:

  • برنامه ریزی اصولی
  • تعیین ضرب الاجل ها برای کارهای برنامه ریزی شده
  • پیگیری دقیق کارها
  • استفاده از ابزارهای مختلف برای مدیریت مالی

 

در اینستاگرام به ما بپیوندید تا از جدید ترین رویداد های رایگان ما اطلاع پیدا کنید.

 

استفاده از تجربه کوچ های سالن های زیبایی به شما کمک می کنند تا مسیر کسب و کار را واضح تر و شفاف تر ببینید. بر اساس آمارها، استفاده از تجربه کوچ ها در کسب و کارهای مختلف باعث افزایش نرخ بازگشت سرمایه می شود. علاوه بر این، کوچینگ به صاحبان کسب و کار در بهبود مهارت های اجتماعی، ارتباطی و اعتماد به نفس کمک بسیار زیادی می کند.

 

اهمیت کوچینگ در موفقیت کسب و کار
اهمیت کوچینگ در موفقیت کسب و کار

 

چرا کوچینگ برای سالن های زیبایی اهمیت دارد؟

تیم های ارائه دهنده مشاوره برای سالن های زیبایی از کارشناسان خبره در این زمینه تشکیل می شوند. این تیم ها بعد از ارزیابی وضعیت سالن زیبایی از جهات مختلف شروع طراحی بیزنس پلن می کنند. بیزنس پلن هر کسب و کار باید بر اساس شرایط آن طراحی شود. در غیر اینصورت، هیچ سودی نخواهد داشت و باعث موفقیت کسب و کار مورد نظر نمی شود.

 

جهت مشاهده ویدیو های آموزشی ما در آپارات اینجا کلیک کنید.

 

شما به عنوان صاحب سالن زیبایی می توانید با دنبال کردن این بیزنس پلن، پله های ترقی را تا رسیدن به هدف نهایی گام به گام طی کنید. به این نکته توجه داشته باشید که موفقیت یک شبه امکان پذیر نخواهد بود و نیاز به صبر و پشتکار دارد. فراموش نکنید که تمام سالن های زیبایی موفق نیز از صفر شروع کرده اند و اکنون جایگاه ویژه ای در آرایشگری دارند.

پیشنهاد می کنیم این مطلب را هم مطالعه نمایید  قوانین و مدیریت سالن زیبایی

بسیاری به اشتباه فکر می کنند که کوچینگ تنها برای مدیران کسب و کارها کارایی دارد. این باور کاملاً غلط است. آرایشگران و کارکنان سالن های زیبایی نیز می توانند از مزایای کوچینگ سالن زیبایی بهره مند شوند. کوچ های فعال در این زمینه از تجربه بالایی برخوردار هستند و می توانند مسیر موفقیت را برای شما هموارتر کنند.

کوچینگ سالن زیبایی شامل چه مراحلی است؟

اقدامات کوچینگ مخصوص سالن های زیبایی را می توان در چهار مرحله مجزا طبقه بندی کرد.

  • مرحله اول: کوچ با بررسی شرایط سالن زیبایی و مطرح کردن سوالات مناسب سعی می کند از وضعیت دقیق کسب و کار مطلع شود. این مرحله بسیار اهمیت دارد زیرا بیزنس پلن بر اساس وضعیت اولیه کسب و کار طراحی می شود.
  • مرحله دوم: پس از اطلاع از وضعیت کسب و کار، سوالات دیگری مطرح می شود تا هدف به طور دقیق مشخص شود. این هدف را باید صاحب کسب و کار به دقت تعیین کند.
  • مرحله سوم: در این مرحله، کوچ به صاحب سالن زیبایی کمک می کند تا چالش های پیشرو را شناسایی کند. بعد از شناسایی چالش ها و مشکلات پیشرو، ابزارها و روش های مختلفی برای پشت سر گذاشتن این موانع ارائه می شوند. برنامه ریزی دقیق می تواند یک ابزار قدرتمند برای غلبه بر مشکلات باشد.
  • مرحله چهارم: چهارمین اقدام از کوچینگ سالن زیبایی به طراحی یک نقشه راه کارآمد و بیزنس پلن اصولی اختصاص دارد.
پیشنهاد می کنیم این مطلب را هم مطالعه نمایید  شرایط استخدام منشی آرایشگاه و پرسنل

در کنار این چهار اقدام اصلی، مراحل دیگری ازقبیل برندسازی، بازاریابی، فروش، مدیریت مالی، منابع انسانی، خدمات/محصول و رهبری نیز وجود دارند. این مراحل در کنار هم به عنوان سیستم کوچینگ در نظر گرفته می شوند. به این نکته توجه کنید که تک تک مراحل به یک برنامه اصولی نیاز دارند.

 

اقدامات کوچ های سالن های زیبایی
اقدامات کوچ های سالن های زیبایی

سخن پایانی

کوچینگ سالن زیبایی می تواند کسب و کار شما را به یک کسب و کار موفق و پردرآمد تبدیل کند. به این نکته توجه داشته باشید که مسیر موفقیت هر کسب و کار با کسب و کار دیگر تفاوت دارد. در نتیجه، کوچ با ارزیابی شرایط اولیه می تواند نقشه راه یا بیزنس پلن عملی کارآمدی را در اختیارتان قرار دهد.

 

پیشنهاد می کنیم این مطلب را هم مطالعه نمایید  73 شعار سالن زیبایی خاص و خلاقانه

 

آیا تاکنون از تجربه کوچ های سالن زیبایی استفاده کرده اید؟

ما در آکادمی دنیای تحول آرایشگران همه روزه میزبان هنرمندان فعال در صنعت زیبایی هستیم که برای افزایش درآمد و آشنایی با متد های نوین جذب مشتری در کلاس های ما شرکت می کنند.

از جمله خدمات ما در آکادمی دنیای تحول آرایشگران می توان به کوچینگ سالن زیبایی (بیوتی کوچینگ)، مدیریت سالن زیبایی، هدف گذاری و خدمات برندینگ بیوتی آرتیست ها می باشد.

شما نیز در صورت تمایل برای دریافت خدمات مشاوره رایگان ما می توانید همه روزه به جز روزهای تعطیل با ما ارتباط برقرار نمایید. همچنین در صورت تمایل به مشاوره آنلاین روی آیکن پایین سمت چپ این صفحه کلیک کرده و منتظر پاسخ دهی مشاوران ما باشید.

 

پیشنهاد می کنیم این مطالب را از دست ندهید:

مشاوره راه اندازی سالن زیبایی

تکنیک 12 مرحله ای هدف گذاری

بیزینس کوچینگ در صنعت زیبایی

طراحی سایت آرایشگاهی

مدیریت سالن زیبایی

 

جمعه  30 دی ماه

آخرین دوره ها در دنیای تحول آرایشگران
پیشنهاد می کنیم حتما مطالعه کنید

چرا باید از مشاوره راه اندازی سالن زیبایی استفاده کنیم؟ مشاوره راه...

کم هزینه ترین رشته آرایشگری چیست؟ راهنمای انتخاب کم هزینه ترین لاین...

لوازم و تجهیزات متعددی وجود دارد که برای راه اندازی یک آرایشگاه...

قبل از آموزش آرایشگری نکات مهمی وجود دارد که باید آنها را...

دیده شدن کار و خدمات در موفقیت سالن های زیبایی اهمیت زیادی...

نکته‌های مشاوره سالن‌های زیبایی و اهمیت دانستن این نکات نکته‌های مشاوره سالن‌های...

اولین نکته مهم در موفقیت سالن‌های زیبایی : فقط به جایگاه اول بودن...

برندسازی سالن‌های زیبایی، عامل موفقیت شماست اگر می خواهید نسبت به سالن‌های...

مدیریت مؤثر یک آرایشگاه عروس موضوع مهمی است که تمام سالن داران...

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Call Now Button