جدیدترین خدمات میکاپ در سالن های زیبایی

جدیدترین خدمات میکاپ در سالن های زیبایی

در سالن های زیبایی میکاپ اصلی ترین بخش کار آرایشگران را تشکیل می دهد زیرا افراد مراجعه کننده دوست دارند بهترین میکاپ و به روز ترین میکاپ برای آنها انجام شود تا مدرن و زیبا دیده شوند. بدانید که امروزه جدیدترین خدمات میکاپ در سالن های زیبایی در بسیاری از سالن ها ارائه داده می شوند تا بتوانند با کمک آنها هم رضایت مشتریان را جلب کنند و هم اعتبار خود را افزایش بدهند.

در این خدمات به روز در زمینه میکاپ می توان هم آرایش های غلیظ و هم گریم های پیشرفته و حرفه ای را مشاهده کرد که هر کدام برای سلیقه و یا پوست خاصی مناسب می باشند و توسط افراد با تجربه دوره دیده انجام می شوند.

پیشنهاد می کنیم این مطلب را هم مطالعه نمایید  قوانین و مدیریت سالن زیبایی

در میکاپ های جدید تمام لوازم آرایشی استفاده شده مدرن هستند و سبکی مختص به خود برای استفاده دارد که آرایشگر باید با آنها آشنایی داشته باشد و بتواند بهترین و جدیدترین میکاپ ها را ارائه بدهد. در سالن های زیبایی از میکاپ های به روز نیز کاتالوگ هایی وجود دارد که افراد با دیدن آنها می توانند طبق سلیقه خود انتخاب را انجام بدهند.

 

جدیدترین خدمات میکاپ در سالن های زیبایی
جدیدترین خدمات میکاپ در سالن های زیبایی

سبک های مختلف میکاپ

میکاپ ها همواره با سبک های بسیار مختلفی در سالن های زیبایی انجام می شوند که هر سبک متناسب با منطقه ای است و برای پوست و چهره ای مناسب می باشد.

 

در اینستاگرام به ما بپیوندید تا از جدید ترین رویداد های رایگان ما اطلاع پیدا کنید.

 

از انواع سبک ها در جدیدترین خدمات میکاپ در سالن های زیبایی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خلیجی
  • اروپایی
  • هالیوودی
  • مصری
  • شرقی
  • کلاسیک
  • عربی
  • لبنانی

در سبک های نام برده اصولا سبک های عربی و خلیجی و کلاسیک و شرقی بیشترین طرفدار را دارند و افراد می خواهند با کمک آنها بیشترین تغییرات را در چهره خود داشته باشند و زیبا تر دیده شوند.

در هر سبک رنگ و لعاب استفاده شده و نحوه استفاده از آنها متفاوت می باشد و آرایشگر می داند که چگونه باید عمل کند، هر فرد باید بداند که چه نوع پوست و چهره ای دارد تا متناسب با آن بتواند سبک میکاپ را انتخاب کند که چهره او بهتر به نمایش گذاشته شود و کاملا طبیعی باشد.

تنوع در سبک ها به دلیل متفاوت بودن پوست و ها و چهره ها و سلیقه ها می باشد که این می تواند انتخاب کردن را برای افراد سخت و گسترده کند.

پیشنهاد می کنیم این مطلب را هم مطالعه نمایید  تأثیر لوگو سالن زیبایی زنانه در جذب مشتری

مراحل انجام میکاپ

برای این که یک میکاپ با هر سبکی بر روی پوست شما انجام شود همواره باید مراحلی را طبق اصول و استاندارد ها طی کرد تا دچار مشکل نشوید. از مراحل انجام میکاپ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

  1. ابتدا باید پوست فرد را تمیز نمود تا عاری از چربی و خشکی و مواد آرایشی باشد.
  2. سپس باید برای پوست فرد از مرطوب کننده استفاده کرد.
  3. کرم گریم استفاده کرد.
  4. کرم پودر برای کاهش تعریق استفاده کرد.
  5. چشم ها را با کمک سایه و خط چشم و ریمل آرایش نمود.
  6. ابرو ها را با مداد آرایش کرد.
  7. رژ گونه مالید.
  8. رژلب استفاده کرد.

 

تمام مراحل بالا برای هر نوع میکاپی انجام می شود و تنها رنگ های مصرفی و انتخابی و نحوه آرایش چشم در آنها متفاوت است که آرایشگران با این نکات و موارد آشنایی کامل دارند.

انتخاب رنگ کرم و نوع کرم برای هر پوست متفاوت می باشد که این در زمان انجام کار انتخاب می شود تا پوست فرد صاف و یکدست دیده شود و در زمان فعالیت دچار تعریق نشود و کرم بافت خود را از دست ندهد. رعایت نکات در انجام تمام مراحل و دقت باعث می شود تا بهترین میکاپ را به مشتری ارائه بدهید که این اعتماد و رضایت مشتری را افزایش خواهد داد.

 

جهت مشاهده ویدیو های آموزشی ما در آپارات اینجا کلیک کنید.

 

جدیدترین خدمات میکاپ در سالن های زیبایی

لوازم مورد نیاز

برای این که آرایشگران بتوانند یک میکاپ مدرن و به روز و جدید را بر روی چهره افراد اتمام بدهند همواره باید مواد آرایشی و لوازم فراوانی را برای انجام آن در اختیار داشته باشند، از مهمترین لوازم و مواد برای انجام میکاپ می توان موارد زیر را نام برد که همه اهمیت دارند:

 

  1. ابزار هایی مانند فرچه، قلم، پد، پنبه، ابر و بسیاری دیگر برای انجام میکاپ لازم می باشند.
  2. موادی هم مانند کرم های مرطوب کننده و گریم، کرم پودر، سایه، خط چشم، ریمل، کانسیلر، هایلایتر، رژگونه، رژلب و غیره هستند که برای انجام یک میکاپ مهم هستند.

 

جدیدترین خدمات میکاپ در سالن های زیبایی
جدیدترین خدمات میکاپ در سالن های زیبایی

 

باید بدانید که لوازم نام برده هر کدام برای بخشی از صورت مناسب هستند و کاربرد دارند و نبود هر کدام از آنها می تواند میکاپ را ناقص کند اما ترکیب و ارتباط آنها چهره شما را جذاب و زیبا خواهد کرد تا عیوب چهره مشخص نشود. برای انجام میکاپ چهره باید بهترین نوع و رنگ از مواد گفته شده را انتخاب کرد تا متناسب با رنگ و مدل چهره شما باشد و کمک کند تا شما زیبا و جوان دیده شوید و میکاپی مدرن داشته باشید.

 

پیشنهاد می کنیم این مطلب را هم مطالعه نمایید  آموزش تبلیغات و جذب مشتری

 

هزینه میکاپ در سالن های زیبایی

در سالن های زیبایی همواره میکاپ ها در نمونه های آرایش ساده، غلیظ و گریم انجام می شوند که هر کدام از آنها براساس لوازمی که استفاده می کنند قیمتی هم دارند، مثلا اگر فردی یک میکاپ یا همان آرایش ساده بخواهد مسلما هزینه کمتری را می پردازد زیرا مواد زیادی استفاده نمی شود، برای میکاپ غلیظ باید مبلغ بیشتری پرداخت کرد زیرا باید از مواد بهتر و ماندگار تر استفاده کرد تا مواد آرایشی به سرعت از بین نرود و چندین ساعت باقی بماند و چهره شما را تغییر بدهد.

البته ناگفته نماند که گریم بیشترین هزینه را به همراه دارد زیرا موادی که برای گریم مورد استفاده قرار می گیرند همواره از بهترین و باکیفیت ترین مواد آرایشی می باشند که به خوبی بر روی پوست قرار می گیرند و بدون این که چهره را غیر طبیعی کنند ظاهر آن را تغییر می دهند.

هزینه میکاپ ها براساس مواد مصرفی و نوع و سبک میکاپ هم تغییر می کند که هر چه سبک پیچیده تر باشد و مواد بیشتری در آن استفاده شود هزینه پرداختی هم بالاتر خواهد رفت که قبل از انجام هر فعالیت ابتدا آرایشگر قیمت حدودی و یا دقیق در اختیار شما قرار می دهد تا بدانید که چه میزان میکاپ می خواهید و هزینه آن چه قدر می شود.

 

 

در این پست با هم به بررسی جدیدترین خدمات میکاپ در سالن های زیبایی پرداختیم. شما نیز در صورت این که مشتاق به فعالیت در حرفه زیبا و پرسود آرایشگری هستید می توانید با گذراندن دوره های آکادمیک و کسب مجوز های لازم کار خود را شروع کرده و به یک فرد حرفه ای و پر درآمد در این حوزه تبدیل شوید.

فعالیت ما در این حوزه ارائه خدمات کوچینگ و رشد و ارتقا افراد جهت موفقیت در حوزه های تخصصی آرایشگری است و طی تجربیات چندین ساله افراد زیادی را در این رشته های شغلی رشد داده و به درآمد رسانده ایم. در این سال ها به وضوح به این نتیجه رسیده ایم که بانوان توانمند سرزمین مان چگونه می توانند با پشتکار و تکیه به ذوق و سلیقه خود به درآمد زیاد و چند برابر آقایان دست پیدا کنند.

ما در دنیای تحول آرایشگران به صورت منظم به برگزاری کلاس ها و دوره های عالی کسب در آمد در حوزه آرایشگری و هدایت افراد به لاین متناسب با خود مشغول هستیم. شما نیز در صورت تمایل جهت دریافت آخرین اطلاعات در رابطه با دوره ها، سمینار ها و آموزش ها با ما ارتباط برقرار نمایید.

 

پیشنهاد می کنیم این مطالب را از دست ندهید:

مشاوره راه اندازی سالن زیبایی

تکنیک 12 مرحله ای هدف گذاری

بیزینس کوچینگ در صنعت زیبایی

طراحی سایت آرایشگاهی

مدیریت سالن زیبایی

 

جمعه  30 دی ماه

آخرین دوره ها در دنیای تحول آرایشگران
پیشنهاد می کنیم حتما مطالعه کنید

چرا باید از مشاوره راه اندازی سالن زیبایی استفاده کنیم؟ مشاوره راه...

کم هزینه ترین رشته آرایشگری چیست؟ راهنمای انتخاب کم هزینه ترین لاین...

لوازم و تجهیزات متعددی وجود دارد که برای راه اندازی یک آرایشگاه...

قبل از آموزش آرایشگری نکات مهمی وجود دارد که باید آنها را...

دیده شدن کار و خدمات در موفقیت سالن های زیبایی اهمیت زیادی...

نکته‌های مشاوره سالن‌های زیبایی و اهمیت دانستن این نکات نکته‌های مشاوره سالن‌های...

اولین نکته مهم در موفقیت سالن‌های زیبایی : فقط به جایگاه اول بودن...

برندسازی سالن‌های زیبایی، عامل موفقیت شماست اگر می خواهید نسبت به سالن‌های...

مدیریت مؤثر یک آرایشگاه عروس موضوع مهمی است که تمام سالن داران...

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Call Now Button