بهترین آکادمی تاتو و ریمو تهران

معرفی بهترین آکادمی تاتو و ریمو تهران

آموزشگاه تاتو و ریمو، محلی برای یادگیری تکنیک‌های دائمی و نیمه دائمی آرایشی مانند تاتو ابرو و آموزش از بین بردن تاتو‌های قدیمی و پاکسازی پوست محسوب می‌شود. در این مراکز ضمن آموزش روش‌های نوین انجام تاتو، مدرک لازم جهت اخذ مجوز  فعالیت در این زمینه برای دانش‌پذیران صادر می‌گردد. در این مقاله با ما همراه باشید تا  بهترین آکادمی تاتو و ریمو تهران را به شما معرفی کنیم.

تکنیک تاتو چیست؟

تاتو یکی از جذاب‌ترین زیر شاخه‌های آرایش دائمی است که به فرد می‌آموزد چطور تصویر یا نوشته‌ای را روی قسمت‌های مختلف بدن هک کند. این هنر تاریخچه بسیار طولانی دارد و امروزه با روش‌های مختلفی مانند میکروپیگمنتیشن، میکروبلیدینگ، فیبروز، تاتو صورت، تاتو سه‌بعدی و غیره در قسمت‌های مختلف بدن مانند صورت، لب، ابرو انجام می‌شود.

با توجه به اینکه این هنر با روش‌های مختلفی انجام می‌شود که هر کدام ویژگی‌های مخصوص به خود را داشته و به دستگاه‌ و مواد خاصی نیاز دارند، آموزش دقیق و اساسی هر کدام از  متدهای انجام آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

بازار کار و درآمد تاتو

با توجه به اینکه امروزه بسیاری از جوانان علاقه به اجرای نقش‌ها و طرح‌های متنوع روی قسمت‌های مختلف بدن دارد، کسانی که به صورت حرفه‌ای این هنر را آموزش ببینند، می‌توانند به درآمد مناسب و خوبی دست پیدا کنند. یکی از ویژگی‌های درآمدی که این حرفه دارد، نرخ متفاوت خدمات اجرایی متناسب با نوع تکنیک به کار رفته و سخت بودن طرح مورد نظر است.

همچنین افرادی که تجربه زیادی در این‌کار دارند و طرح‌هایی حرفه‌ای با ظرافت بالا، برای مشتریان خود اجرا می‌کنند، ضمن داشتن تعداد زیادی مشتری، نرخ دستمزد بالاتری نیز دارند. برای تبدیل شدن به یک تاتوکار حرفه‌ای حتماً باید در موسسه‌ای معتبر آموزش‌های اساسی و اصولی روش‌های مختلف این کار را ببینید و با تمرین و تکرار مهارت لازم در این زمینه را کسب کنید.

 

بهترین آکادمی تاتو و ریمو تهران
بهترین آکادمی تاتو و ریمو تهران

انتخاب بهترین آکادمی تاتو و ریمو تهران

وقتی تصمیم گرفتید که وارد این شاخه آرایشی شوید، نیاز دارید که خوب آموزش ببینید. برای این منظور باید به موسسه‌ای حرفه‌ای مراجعه کنید و برای انتخاب آموزشگاه موردنظر، شناخت ملاک‌های انتخاب مرکز آموزشی تخصصی از اهمیت بالایی برخوردار است. در ادامه برای شما توضیح خواهیم داد که چگونه می‌توانید بهترین آکادمی تاتو و ریمو تهران را انتخاب کنید.

مجوز بهترین آکادمی تاتو و ریمو تهران

داشتن مجوزهای مختلف فعالیت مانند مجوز از وزارت بهداشت، مجوز سازمان فنی و حرفه‌ای و مجوز اجازه کار و فعالیت از اولین فاکتورهای نشان‌دهنده اعتبار موسسه آموزشی است.

اساتید مجرب

یکی از اصلی‌ترین ملاک‌های انتخاب یک آموزشگاه، وجود اساتید مجرب و حرفه‌ای در آن مرکز است که بتوانند اصول انجام روش‌های مختلف تاتو را به دانش‌پذیران آموزش بدهند. اساتید آموزشگاه باید علاوه بر توانایی آموزش، در بازار کار فعالیت داشته و با جدیدترین تکنیک‌های روز دنیا آشنا باشند. ارتباط با مشتریان باعث می‌شود استاد از سلیقه مشتریان آگاهی پیدا کند و آن را به کارآموزان خود انتفال دهد.

ثبات اساتید

یکی دیگر از ملاک‌های انتخاب آموزشگاه مناسب، ثابت بودن اساتیدی است که در طول دوره‌های مختلف در مرکز آموزشی حضور دارند. این‌کار باعث می‌شود که استاد به روش‌های تدریس آموزشگاه واقف باشد، تمامی دوره‌ها را به خوبی بشناسد و بداند که چه نکات مهمی را باید در هر دوره آموزش دهد.

تجهیزات آموزشی

آموزشگاه باید به جدیدترین و به‌روزترین ابزارهای مورد نیاز، برای آموزش تکنیک‌های تاتو مجهز باشد. همچنین کلاس‌های عملی باید به گونه‌ای برگزار گردند که دانش‌پذیران بتوانند طرح‌های مختلف را روی افراد متقاضی یا پوست مصنوعی تمرین کنند.

محیط آموزشی

محیط آموزشی باید به گونه‌ای باشد که کارآموزان بتوانند تمامی نکات آموزشی را به خوبی یاد بگیرند.

بهترین آکادمی تاتو و ریمو تهران
بهترین آکادمی تاتو و ریمو تهران

زمان‌بندی مناسب کلاس‌ها

باید کلاس در ساعت‌هایی برگزار شود که تمامی کارآموزان بتوانند در کلاس‌ها حضور داشته و مراحل کار را عملی به طور دقیق و صحیح آموزش ببینند.

امکان برگزاری کلاس‌های اضافه

آموزشگاه باید بتواند شرایط برگزاری کلاس‌های فوق العاده را برای افرادی که نیاز به آموزش مجدد دارند فراهم نماید.

اجرای تمامی دوره‌ها

بهترین آکادمی تاتو و ریمو تهران، آموزشگاهی است که بتواند تمامی دوره‌های مخصوص به تاتو را با به‌روزترین ابزار، جدیدترین روش‌ها از طریق اساتید حرفه‌ای به دانش‌پذیران آموزش دهد.

 

آیا می‌دانید چرا افراد حرفه ای در یک زمان کوتاه، آرایشگاه و سالن شان پیشرفت زیادی می کند؟ چون از مشاوره افراد متخصص استفاده می کنند. 

 

ارائه مدرک معتبر در بهترین آکادمی تاتو و ریمو تهران

باید آموزشگاهی را انتخاب کنید که در پایان دوره به شما مدرکی معتبر مبنی بر این که شما می‌توانید به عنوان تاتوکار حرفه‌ای فعالیت کنید، ارائه نماید.

قیمت کلاس‌ها در بهترین آکادمی تاتو و ریمو تهران

توجه به قیمت کلاس‌ها یکی از مهم‌ترین فاکتورهای انتخاب آموزشگاه محسوب می‌شود. باید آموزشگاهی را انتخاب کنید که در کنار قیمت مناسب، بتواند بهترین خدمات را ارائه دهد. قیمت دوره‌های آموزشی تاتو متناسب با تکنیک‌های آموزشی مانند تاتو کامل بدن، میکروبلیدینگ، فیبروز ابرو، آموزش ریمو تاتو برای انواع پوست و غیره متفاوت بوده به صورت عمومی و ترمیک، خصوصی یا فشرده برگزار می‌شوند.

هزینه تمامی این دوره‌ها با یکدیگر متفاوت بوده و برای آگاهی از آنها باید هنگام ثبت‌نام اطلاعات کافی را از طریق مسئول مربوطه کسب  نمایید.

سخن پایانی

آکادمی تاتو و ریموو لی لی جعفری آموزشگاهی است که شما می‌توانید تمامی اصول اولیه و صحیح  اجرا و ریمو تاتو را در محیطی کاملا حرفه‌ای با اساتید مجرب آموزش ببینید.

از جمله سوابق مهم استاد لی لی جعفری می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  1. استاد یار کمپانی فی
  2. دارای مدرک از کمپانی آمیا
  3. مدرک گریم سینمایی و طراحی صورت از خانه هنر پدرسینما جلال الدین معیریان
  4. مدرس فنی و حرفه ای
  5. مدرس تخصصی ریموو از کمپانی المان دارای برند L.Chi
  6. نویسنده کتاب صفر تا صد آرایش دائم و جدیدترین متد ریموو بدون آسیب
  7. برگزیده مدرس برتر زیبایی از دانشگاه علمی کاربردی
  8. مدرس رسمی آکادمی دنیای تحول

شما در این آکادمی هر آنچه را که در زمینه طراحی و اجرای طرح‌های تاتو و یا اصول مهم ریمو تاتو نیاز دارید، یاد گرفته و سپس با دریافت مدرکی معتبر در انتهای کلاس‌ها، به عنوان یک تاتوکار و یا ریمو کار حرفه ای تاتو خواهید توانست به فعالیت بپردازید. این آموزشگاه تمامی فاکتورهای انتخاب بهترین موسسه آموزشی را دارد و می‌توان آن را به عنوان بهترین موسسه تاتو و ریمو تهران معرفی کرد.

 

پیشنهاد مطالعه: مشاوره راه اندازی سالن زیبایی

جمعه  30 دی ماه

آخرین دوره ها در دنیای تحول آرایشگران
پیشنهاد می کنیم حتما مطالعه کنید

آموزشگاه تاتو و ریمو، محلی برای یادگیری تکنیک‌های دائمی و نیمه دائمی...

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Call Now Button