مژه مگنتی چیست

مژه مگنتی چیست؟

مژه مگنتی چیست؟ سوالی که در این مقاله به آن می‌پردازیم و صفر تا صد مژه مگنتی را بررسی می‌کنیم، پس اگر به فکر استفاده از مژه مصنوعی هستید و چندین روش مختلف در پیش رو دارید که نمی‌دانید کدام را انتخاب کنید، این مقاله را به هیچ وجه از دست ندهید. به علاوه اگر به فکر کسب درآمد از اکستنشن مژه نیز هستید، این مقاله دقیقاً چیزی است که باید مطالعه کنید.

مژه مگنتی چیست و چه کاربردی دارد؟

مژه مگنتی (magnet eyelash) یکی از روش‌های جدید برای پرپشت کردن مژه‌های مشکل دارد است که به وسیله‌ی دو مژه بالایی و پایینی انجام می‌شود. اگر بخواهیم دقیق‌تر مژه مگنتی را بررسی کنیم باید گفت که مژه مگنتی به واسطه‌ی دو آهنربا که یکی روی مژه اصلی و دیگری روی مژه مصنوعی قرار دارد روی مژه‌ها نصب می‌شود تا نواقص مژه فرد را پوشش دهد.

انواع مدل‌های مژه مگنتی

مژه مگنتی یا همان مژه مغناطیسی از شکل و انواع مختلفی تشکیل شده که با توجه به شرایط و البته سلیقه مراجعه کننده از روش‌های مذکور استفاده می‌شود. دقت داشته باشید که انواع مژه مگنتی از نظر جنس و شکل با هم متفاوت هستند ولی تفاوتی در انجام روش ندارند. فارغ از موضوعات گفته شده، باید گفت که مژه مگنتی شامل موارد زیر می‌شود.

  • مژه مگنتی با موی طبیعی
  • مژه مگنتی ابریشم طبیعی
  • مژه مگنتی ابریشم مصنوعی
  • مژه مگنتی گوشه چشمی
  • مژه آهنربایی تک مگنتی (تک آهنربایی)
  • مژه آهنربایی دو مگنتی (2 آهنربایی)
  • مژه مغناطیسی سه مگنتی (3 آهنربایی)

محاسن و مزایا مژه مگنتی

روش مژه مگنتی (magnet eyelash) جزو روش‌های کم خطر و جدید برای ترمیم مژه‌ها به حساب می‌آید که مزایا و ویژگی خاص به خود را دارد. همانطور که می دانید برای انتخاب یک روش باید به مزایا و البته معایب آن دقت داشت که با توجه به این موضوع، در ادامه به مهم‌ترین مزایای مژه مگنتی می‌پردازیم.

  • استفاده از آهن ربا به جای چسب
  • نصب سریع و راحت
  • قابل استفاده برای طور مداوم
  • صرفه جویی در زمان
  • قیمت پایین و مناسب
  • بدون ایجاد حساسیت

محاسن و مزایا مژه مگنتی

عوارض و معایب مژه مگنتی

مانند هر روش دیگری، مژه مگنتی (magnet eyelash) نیز دارای عوارض مخصوص به خود است که شما باید با در نظر داشتن این معایب و البته مزایا اقدام به استفاده یا عدم استفاده از این روش کنید.

بد نیست بدانید یکی از فاکتورهایی که می‌توانید معایب و عوارض مژه مگنتی را کاهش دهد، استفاده از خدمات یک متخصص حرفه‌ای است. فارغ از موضوعات گفته شده، عوارض و معایب مژه مگنتی، شامل موارد زیر است.

  • ایجاد حس خستگی و سنگینی چشم‌ها
  • عدم دوام و مقاومت بالای مژه‌های مگنتی
  • امکان افتادگی پلک
پیشنهاد می کنیم این مطلب را هم مطالعه نمایید  5 اشتباه رایج در استفاده از فرموژه

هزینه مژه مگنتی چقدر است؟

شاید برای شما هم قیمت مژه مگنتی سؤال باشد که باید بگم، این روش بسیار کم هزینه بوده و با توجه به این که خودتان می‌توانید به راحتی آن را نصب کنید، فقط هزینه خرید مژه مگنتی را باید بپردازید که البته با هزینه مژه مگنتی با توجه به مدل آن متفاوت است ولی به طور کلی این روش جزو کم هزینه‌ترین روش‌های ترمیم و رفع مشکلات ابرو است.

انجام مژه مگنتی چقدر زمان می‌برد؟

با توجه به این که مراحل نصب مژه مگنتی بسیار ساده بوده و نیاز به کار خاصی ندارد، شما می‌توانید تمام مراحل نصب مژه مگنتی را در کمتر از 20 دقیقه انجام دهید. البته بد نیست بدانید که نصب مژه مگنتی باید به شکل درست انجام شود تا هیچ گونه عوارضی نداشته باشد.

نصب مژه مگنتی در خانه امکان پذیر است؟

بله: قطعاً با توجه به توضیحات داده شده تا اینجای مقاله، می‌توان مژه مگنتی را به سادگی در خانه انجام داد ولی توصیه می‌کنم اگر برای اولین بار است که می‌خواهید از مژه‌های مگنتی استفاده کنید و هیچ تجربه‌ای هم ندارید، حتماً با توجه به توضیحات داخل بسته مژه مگنتی اقدام به نصب مژه کنید و قبل از هر کاری هم صورت خود را به طور کامل تمیز کنید.

مژه مگنتی مناسب چه افرادی است؟

این روش محدودیت خاصی نداشته و همه می‌توانند از آن استفاده کنند، با این تفاوت که روش‌های مژه مگنتی مختلف بوده و هر کدام مناسب دسته‌ای از افراد می‌باشد و با توجه به این موضوع، توصیه می‌کنم در صورتی که نمی‌دانید کدام روش برای شما مناسب است، قبل از هر کاری از یک متخصص مژه مگنتی مشاوره دریافت کنید.

مژه مگنتی مناسب چه افرادی است؟

اکستنشن مژه چیست و چه کاربردی دارد؟

یکی دیگر از روش‌های بسیار کاربردی برای ترمیم مژه‌های مشکل دار، اکستنشن مژه است که از طرفدار بسیار زیادی برخوردار است. در این روش با توجه مشکل فرد از مژه‌های مختلفی استفاده می‌شود. البته روش اکستنشن مژه باید توسط متخصص انجام شود تا باعث ایجاد عوارض نشود.

توصیه می‌کنم برای آشنایی بیشتر با این روش، مقاله «اکستنشن مژه چیست؟» را مطالعه کنید.

پیشنهاد می کنیم این مطلب را هم مطالعه نمایید  بوتاکس مو چیست؟ فواید و معایب آن

تفاوت مژه مگنتی با اکستنشن مژه

این دو روش در هدف کلی هیچ تفاوتی با هم ندارند ولی از نظر هزینه، کیفیت کاشت، میزان دوام و ماندگاری و البته نحوه نصب با هم دیگر متفاوت هستند. اگر بخواهم جزئی‌تر بگم، می‌توان گفت که در نصب مژه‌های مگنتی از آهنربا استفاده می‌شود ولی در اکستنشن مژه از چسب‌های مخصوص استفاده می‌شود.

به علاوه ماندگاری و دوام اکستنشن مژه خیلی بیشتر از مژه مگنتی است و البته به طبع هزینه اکستنشن مژه بیشتر از مژه مگنتی می‌باشد.

مژه مگنتی بهتر است یا اکستنشن مژه؟

این که کدام روش بهتر است، بسته به شرایط مختلف مراجعه کننده مربوط است و به طور کلی نمی‌توان گفت که کدام روش بهترین گزینه برای شما می‌باشد. البته از نظر ماندگاری اکستنشن مژه طرفدار بیشتری داشته و گزینه بهتری به شمار می‌رود ولی تعیین کلی این که کدام روش برای شما بهترین گزینه است، به شرایط خودتان بستگی دارد.

ما سعی کردیم در این مقاله با عنوان مژه مگنتی چیست ، اطلاعات کاملی در اختیار شما بگذاریم.

دوره آموزش اکستنشن مژه

اکستنشن مژه یکی از بهترین خدمات سالن‌های زیبایی است که اگر به صورت تخصصی انجام شود، می‌تواند درآمد بسیار بالایی برای شما ایجاد کند؛ با توجه به این موضوع، تیم ما دست به برگزاری بهترین دوره آموزش اکستنشن مژه در تهران کرده است که در انتهای دوره شما به علاوه تخصص، می‌توانید مدرک معتبر اکستنشن مژه هم دریافت کنید.

خوانندگان مقاله مژه مگنتی چیست ، برای دریافت اطلاع بیشتر و ثبت نام در دوره آموزش اکستشن مژه به صفحه «آموزش اکستنشن مژه» دنیای تحول مراجعه کنید.

جمع بندی مقاله مژه مگنتی چیست ؟

در مقاله مژه مگنتی چیست ، به این موضوع پرداختیم که مژه مگنتی و اکستنشن مژه، روش‌هایی هستند که با هدف رفع مشکلات مختلف مژه استفاده می‌شوند. این دو روش در شیوه نصب، دوام و ماندگاری و البته هزینه با هم تفاوت‌هایی دارند که انتخاب هر کدام از روش‌ها را سخت می‌کند. البته بد نیست بدانید که مژه مگنتی یک روش کم خطر و تقریباً بدون عوارض است که برای نصب آن نیز به هزینه بسیار پایین و البته زمان کمی نیاز است.

در نهایت باید گفت که مژه مگنتی انواع مختلفی دارد که با توجه به شرایط شما بهترین روش ممکن انتخاب می‌شود.

جمعه  30 دی ماه

آخرین دوره ها در دنیای تحول آرایشگران
پیشنهاد می کنیم حتما مطالعه کنید

مدرک آرایشگری حرفه ای پیشرفته یک مدرک تخصصی است که به آرایشگران...

آگاوه درمانی یا همان اصطلاح آگاوه تراپی به یکی از روش های...

آموزش کوتاهی مو در تهران جزو تخصصی‌ترین دوره‌های تیم دنیای تحول است...

شادابی و لطافت موها دیگر برای افراد آرزو نیست و همواره می...

کراتین مو چیست و برای چه استفاده می شود؟  هزینه کراتین مو...

قیمت آموزش آرایشگری زنانه و عوامل تاثیرگذار بر آن آرایشگری زنانه یکی...

آماده سازی موها قبل از شنیون عروس و ۷ روش گرفتن وز...

موی سالم ، براق و پرپشت چیزی است که بیشتر زنان آرزویش...

به تعویق انداختن پیری پوست یکی از خواسته‌های هر فردی است که...

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Call Now Button